با سلام
من لیسانس مدیریت دولتی دارم و می خواهم برای ارشد اموزش زبان بخونم هم به خاطر علاقه ام به این رشته وهم بازار کار این رشته.حالا می خوام بدونم ایا قبول شدن در این رشته خیلی برام سخته یا نه.؟لطفا یه فرد مطلع به من کمک کنه.