به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 مهر 00 [ 15:48]
    تاریخ عضویت
    1400-7-09
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    1,083
    سطح
    17
    Points: 1,083, Level: 17
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    اختلاف مادرو دخترش

    با سلام و شب بخیر
    ممنون میشم دوستان مشکل من رو بخونن و راهنماییم کنن قبل از پرسش خودم رو کمی معرفی می کنم .
    خانمی هستم پنجاه ساله یک فرزند دختر دارم بیست و هشت ساله و هشت سال هم هست که از همسرم جدا شدم و با دخترم باهم زندگی میکنیم.
    مشکل پیش اومده این هست که دخترم در محیط کارش با پسری که پنج سال از خودش کوچکتر هست آشنا شده و حدودا نزدیک دوسالی از آشناییشون میگذره و اینطور که فهمیدم همدیگرو برای ازدواج مناسب می بینند و قرار ازدواج دارن ولی چون پسر سنش کمه و الان رو برای ازدواجش زود می بینه و هنوز مسکن و ماشینی هم نداره به دخترم گفته سه یا چهار سال دیگه تصمیم به ازدواج دارم چون هنوز خونه یا پس اندازی ندارم و تصمیم گرفتن که تا اون موقع با هم دوست بمونن و الان دخترم تصمیم گرفته بادوست پسرش یه مسافرت سه چهارروزه تفریحی برن.
    من از شنیدن این سفر تعجب کردم و به دخترم گفتم فکر نمیکنم این مسافرتتون درست باشه و در جواب بهم گفت نخواستم که نظرتو بگی فقط اطلاع دادم که بدونی میخوام برم سفر.
    و یک سوال دیگری که از دخترم پرسیدم این بود که چی شد که تصمیم گرفتید به این مسافرت برید؟
    هیچی دیگه با شنیدن سوالم بشدت عصبانی شد و در جوابم دقیقا این جملات رو گفت که تو از اینکه دارم میرم مسافرت حرصت گرفته و هر بی شعوری میدونه که آدم برای چی میره مسافرت، و......و در نهایت.بعد از بحث های متفاوت تقریبا با هم قهر کردیم.
    حالا سوال من از شما دوستان این هست که:

    1...آیا بعنوان یک مادر حق پرسیدن ندارم و آیا سوال من ایرادی داشته آیا در سته که در جواب سوالم این پاسخ زشت رو از دخترم دریافت کنم و آیا حق دخالت در امور دخترم رو ندارم.
    با تشکر

  2. 3 کاربر از پست مفید طهوراالف تشکرکرده اند .

    Mvaz (شنبه 10 مهر 00), الهه زیبایی ها (سه شنبه 13 مهر 00), طنین باران (شنبه 10 مهر 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.