سلام دوستان
ایا کسی تجربه تدریس و کار با کودکان اوتیسمی را دارد؟؟
من هیچ برخوردی با این جور افراد نداشتم و در مورد بیماری هم خیلی کم اطلاعات کلی دارم.
ممنون میشم اگر کسی تجربه مشابه دارد مرا یاری رساند.![]()
تشکرشده 2,354 در 759 پست
سلام دوستان
ایا کسی تجربه تدریس و کار با کودکان اوتیسمی را دارد؟؟
من هیچ برخوردی با این جور افراد نداشتم و در مورد بیماری هم خیلی کم اطلاعات کلی دارم.
ممنون میشم اگر کسی تجربه مشابه دارد مرا یاری رساند.![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)