سلام دوستان
ایا کسی تجربه تدریس و کار با کودکان اوتیسمی را دارد؟؟
من هیچ برخوردی با این جور افراد نداشتم و در مورد بیماری هم خیلی کم اطلاعات کلی دارم.
ممنون میشم اگر کسی تجربه مشابه دارد مرا یاری رساند.