به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 آذر 00 [ 15:40]
    تاریخ عضویت
    1400-9-10
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    798
    سطح
    14
    Points: 798, Level: 14
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    از شوهرم خسته شدم

    سلام من ۹ ماهه ازدواج کردم و ۴ ماهه عروسی کردیم خونه خودمون هستیم . همسر من خیلی بی احساسه و یه کارایی کرده که من واقعا نمیتونم تحمل کنم از جمله اینکه یک ماه بعد عروسی من مشکوک بودم به کرونا تلفنی بهش گفتم بیا باهم بریم دکتر ولی گفت نمیام و نیومد خونه کلا من دو شب تنها موندم خونه که بعدش پدر و مادرش فهمیدن فرستادنش منو بیاد ببره دکتر یا یکبار تو دوران عقد من عادت ماهیانه شدم و درد داشتم به جای اینکه منو درک کنه یا یه نوازشی چیزی با من رابطه برقرار کرد که خیلی تو ذهن من اثر بدی گذاشت یا هربار که منو بغل میکنه میفهمم که رابطه میخواد و موارد خیلی زیاد دیگه ی این چنینی . ازدواجمون هم سنتی بوده حس میکنم کلا علاقه ای به من نداره . باهاش حرف زدم گلایه کردم تو این چندوقت یکمی بهتر شده سعی میکنه اون چیزایی که ناراحتم میکنه انجام نده مثلا بهش گفته بودم تو به من محبت نمیکنی الان میاد خونه گاهی میاد آشپزخونه بوسم میکنه یا گاهی همینجوری بغلم میکنه بدون اینکه به رابطه جنسی ختم شه ولی خب هم اینکه به دل من نمیشینه دیگه کاراش و یاد بدیاش میفتم کلافه میشم احساس میکنم حفظی و از روی اجبار انجام میده هم اینکه واقعا ناراحت میشم که بخوام همه چیز رو بهش یاد بدم دوست دارم خودش بدونه گاهی باید برای من گل بخره یا بهم محبت کلامی کنه یا دعواهامون رو برای مامانش تعریف نکنه . چندروزیه انقدر باهاش بحث کردم دیگه خسته شدم و دلم نمیخواد باهاش حرف بزنم چون وقتیم که شکایت میکنم اصلا بامن حرف نمیزنه هیچی نمیگه انگار که با دیوار صحبت میکنم . من به طلاق فکر میکنم اما خانوادم اصلا درکم نمیکنن و میگن شوهرت کار میکنه دست بزن نداره بهت پول میده بداخلاق نیست تو داری بازی درمیاری و واقعا هم ازین نظرا مرد خوبیه ولی من واقعا از نظر احساسی دچار کمبود شدم و اصلا زندگیمو دوست ندارم . شاغل هم نیستم که استقلال مالی داشته باشم ولی دیگه هیچجوره شوهرمو دوست ندارم و واقعا دلم نمیخواد باهاش زندگی کنم چون خیلی اذیت شدم و غرورم خورد شده تو این چندماه . بهم بگید چیکار کنم برای زندگیم چجوری جدا بشم . خودم ۲۷ سالمه شوهرم ۳۱

  2. کاربر روبرو از پست مفید sara2666 تشکرکرده است .

    سحر بهاری (چهارشنبه 10 آذر 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.