به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array

    لطفا بهم بگید با چه جملاتی منظورم و برسونم خوبه

    دوستان سلام

    لطفا فوری فوتی بهم بگید با چه جملاتی بگم که

    من می خوام تو زندگی متاهلیم هم همین روال الان زندگیم و پیش بگیرم

    اعم از مسایل عبادی تفریحاتم استقلال ارامش (خیلی مهمه این) آزادیم (چقدرم که دخترا ازادی دارن:) یعنی دیگه از این کمترش نمیکنم) و....
    منظورم اینه که در کل شیوه زندگیم و عوض نمیکنم

    با توجه به اینکه حس کردم تربیت خانوادگی این اقا رو اصول مرد سالاریه گفتم همین جلسه اول موضع خودم و مشخص کنم
    و از طرفی چون خواستگاری سنتی برگزار میشه...فرصت کمی هست برای حرف زدن... می خوام کلی مفید و مختصر اعلام موقعیت کنم:)

    ولی اینجوری که من به شما گفتم
    این و شاید به ذهن برسونه که اوه اوه اوه چه خودخواه !!!یا تو دلش بگه پس همون محردی رو پیش بگیر!!!

    در صورتی که اتفاقا خودخواه نیستم ......میدونم متاهلی مثل مجردی نمیگذره....و با تمام عشقم وقتم و به همسر و فرزند اختصاص میدم ولی دلیل نمیشه برنامه ام و به کل عوض کنم چون تو برنامه خانوادگی اونها این چیزها نیست! یا چون درک نمیکنن که زن هم زندگی شخصی داره.

    ی مثلا بگم
    مثلا من هر کلاسی که صلاح بدونم میرم....
    یا اگه الان تایمم برنامه عبادی دارم....پانمیشم برم خونه کسی....وقت خرید مهمونی و تنظیم میکنم با اون وقت.....

    من متوحه ام که گاهی نمیشه....استثناها اشکال نداره
    تنهایی تو غار زندگی نمیکنیم که.....ولی چون تو خانوادشون سابقه برده داری زن هست...گفتم بگم من زیر یوق حرف زور نمیرم....بفهمم سبک زندگیم عوض قراره بشه حس بدی بهم دست میده...
    مثلا اینکه برگردم بگم شما چقدر حق انتخاب به همسرتون میدید ؟؟.....نمیتونن حرفم و بگیرن و راه به جایی نمیبرم
    بعدشم نمی خوام طول بکشه.... تو معرفی اول بگم من اینجوریم تکلیفش و بدونه

    لطفا چندتا جمله شیک و خوشگل بگید که اینها رو برسونه
    خیلی هم وقت ندارم....خواهش میکنم هر چیزی به ذهنتون میرسه بگید
    ویرایش توسط الهه زیبایی ها : چهارشنبه 14 آذر 97 در ساعت 07:33

  2. 2 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    hamed-kr (جمعه 16 آذر 97), Pooh (جمعه 16 آذر 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.