من اساساً با دوست پيدا کردن مشکل دارم
دوستهايی که پيدا ميکنم(صميمی)در اهداف،ظاهر،افکار و ... با من تفاوت زيادی دارند .
تقريباً هر ترم يه دوست تازه پيدا ميکنم که ظاهراً خيلی به من شبيهه ولی بدن تفاوت ها و تناقز ها خيلی ازيتم ميکنه،و مجبورم کم کم ازش جدا بشم،چيزی که بيشتر نگرانم ميکنه اينه که ممکنه ديگران فکر کنن من سبات ندارم
(به ختر قلت هايه املايي عذر ميخوام،فارسی ندارم با نرم افزار می نويسم)








علاقه مندی ها (Bookmarks)