سلام .
دختری 22 ساله هستم .
به جرات میشه گفت اولین نفری هست گه حس خوبی بهش دارم .همکلاسیمه .ترم 8 ام .حدود دو سالی میشه ولی فکر میکردم زودگذر باشه این حسم .البته واقعا اصلا عمیق نیست
اصلا عاشقش نیستم .مورد بهتری داشته باشم قطعا بهش فکر میکنم .
اما،این اقا بواسطه اخلاقش (کارهای مشترک داشتیم)خیلی حس خوبی بمن میده.
واقعا دلم میخواد در اینده شرمنده دلم نباشم .
تا الان با عقلم پیش رفتم .نتیجش موفقیت تو همه چیز جز احساس بود .
اگر الان که دیگه دانشگاه تموم شده بهش بگم حس خوبی بهش دارم ,ممکنه چه نتیجه ای بده؟
ضمنا یک دختر 17 18 ساله نیستم که بخاطر پول و ماشین و قیافه علاقه مند به کسی شده باشم .انقدر در شرایط خاص و سخت بودم که من رو ببینید حدس هم نمیزنین ممکنه 22 سالم باشه.
پیشاپیش ممنون از راهنمایی هاتون .واقعا بهشون نیاز دارم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)