به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 آبان 01 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1394-3-19
    نوشته ها
    336
    امتیاز
    10,609
    سطح
    68
    Points: 10,609, Level: 68
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 241
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    241

    تشکرشده 267 در 138 پست

    Rep Power
    58
    Array

    خواهش می کنم کمکم کنید

    با سلام و احترام
    فک می کنم منو می شناسین و با مشکلاتم آشنا هستین.
    خلاصه وار می گم برا دوستانی که آشنایی ندارن
    من 27.5 سالمه و همسرم 32.5 سالشونه. 5 ساله ازدواج کردیم .شغل همسرم آزاده .
    مشکلاتی داشتیم که کم و بیش حل شد به لطف خدا و کمک شما عزیزان.
    مشکلی داشتیم از اول که تا یک سال و نیم بعد ازدواج من هنوز باکره بودم و علتش هم ترس خودم بود و هم کم بودن میل جنسی همسرم.که در تایپیک های گذشته مفصل توضیح دادم.با مشاوره هایی که رفتم و تلاش زیاد موفق شدیم اون مشکل رو حل کنیم اما همچنان میل جنسیشون پایین بود و دکتر رفتیم 4 سال پیش گفتن مشکلی نداره و کمی واریس بیضه سمت چپ دارن و باید هر 6 ماه آزمایش بدن که اگه بدتر شد عمل کنن که پشت گوش انداخت و اینکارو نکرد هز چقدر اصرار کردم.
    امسال تصمیم جدی برای بچه دار شدن گرفتیم و رفتن آزمایش اسپرموگرام دادن و متاسفانه بعد از آزمایش و سونوگرافی فهمیدیم که مشکل خیلی شدید شده و واریکوسل هر دو طرف داره که سمت چپ بیشتر از سمت راست هست و دکتر گفتن باید عمل بشه و بعدش دارو بخوره تا دو ماه و نیم شاید بهبود پیدا کنه و بتونیم بچه دار شیم.گفت تا 70 درصد احتمال بهبودی دارن.گفتن این مشکل مادرزادی هست.برادر شوهرم هم این مشکل رو دارن ولی یک طرفه که عمل کردن و بعد از ده سال ازدواج تازه یه ساله عمل کرده و همسرش باردار شد ولی بچشون سقط شد.البته دلیلش رو نگفتن ولی اگه این احتمال باشه که از برادر شوهرم باشه مشکل این خیلی منو می ترسونه.
    اگه عمل کنه خوب نشه چی؟اگه باردار شیم و به خاطر مشکل همسرم بچه سقط بشه چی؟
    من نمیدونم باید چیکار کنم من 5 ساله با مشکلات زیادی کنار اومدم با بی پولی که تازه کمی بهتر شدیم از نظر مالی.با میل جنسی کم که می ترسم دوباره بدتر شه.با رفتار خانواده همسرم . با اینکه با ظاهر همسرم مشکل دارم ولی نتونستم دلمو راضی به طلاق کنم به خاطر اون مشکل.
    اما الان مشکل خیلی بزرگیه و من خیلی می ترسم.
    رفتارم در حال حاضر با همسرم خیلی با محبته و نمیذارم غصه بخوره ولی وقتی خونه نیست گریه می کنم و خیلی می ترسم خیلی.
    خواهش می کنم بهم کمک کنید
    با تشکر
    ویرایش توسط *مونا* : یکشنبه 17 دی 96 در ساعت 22:58


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.