به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 09 شهریور 96 [ 00:45]
    تاریخ عضویت
    1395-3-18
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    1,057
    سطح
    17
    Points: 1,057, Level: 17
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 9 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چیکار کنم که فراموشش کنم؟

    با سلام.
    شبتون خوش.

    اسم من سحره. 24 سالمه. قبلا یه تاپیکی گذاشته بودم در رابطه با مسایلی که برام پیش اومده بود. همونطوری که گفته بودم همون موقع قطع رابطه کردم و سعی کردم زندگی خودمو از نو بسازم.

    یه خلاصه ای از ماجرا بگم که اگر حوصلتون نمیکشه که تاپیک قبلی منو بخونین. خلاصه ی خلاصش اینه که من درگیر یه رابطه ی تقریبا مثلثی شده بودم و عاشق یکی از اونا به اسم نیما. ولی به خاطر تمام مشکلاتی که وجود داشت و با توجه به راهنمایی های شما من ارتباطمو با هردوشون قطع کردم.

    ولی خیلی سخت بود کنار اومدن با این قضیه. از طرفی بعد قطع رابطه کردن یه مشکل جسمانی برای من پیش اومد که تقریبا 6 7 ماه استراحت مطلق بودم و نمیتونستم حتی از تخت هم بیرون بیام. همه ی اینا خیلی فشار روحی بهم وارد میکرد. بعد اینکه حالم بهتر شد شروع کردم به ورزش و یوگا و مشاوره و کار کردن روی شخصیتم و .... از طرفی چون پارسال ارشدو از دست دادم به خاطر مشکلاتم، الان دارم برای ارشدم میخونم. یعنی دارم کاملا زندگیمو میکنم و خوشبختم هستم! حتی با اینکه درد جسمانیه هنوز همراهم هست تا حدودی ولی هربار که می افتم دوباره از جام بلند میشم و قوی تر ادامه میدم!

    این وسط تنها مشکلی که دارم اینه که هنوز نیما رو دوست دارم. دست خودمم نیست. ارتباطیم باهاش ندارم. حتی نمیبینمش! هیچی! ولی هنوزم ناخودآگاه بهش فکر میکنم و توی وقتای خالیم رویا بافی میکنم. به هیچ کس دیگه ای هم نمیتونم حتی فکر کنم چون حس میکنم یه جورایی خیانته! نمیدونم چرا؟ خیلی تلاش کردم. سر خودمو گرم کردم. زندگیمم دارم میکنم! ننشستم یه گوشه و زانوی غم بغل بگیرم! اما هر از چند گاهی دلم براش خیلی تنگ میشه! خیلییی زیاد! حتی چند بار اون وسطا وقتایی که خیلی مشکل و درد داشتم و خیلی هم دلم تنگ میشد به یه بهونه هایی بهش پیام میدادم اما دوباره قطع میکردم چون میدونستم اشتباهه. الان دیگه پیامی نمیدم. ولی همش توی فکرمه و حس میکنم نمیتونم کس دیگه ای رو اینجوری دوست داشته باشم. خیلی سخته کنترل کردن خودم که دیگه بهش فکر نکنم یا توی اوج دلتنگیم بهش پیامی ندم! مثلا همین امروز! واقعا واقعا سخت بود پیام ندادن بهش! چیکار کنم؟؟

    لطفا لطفا کمکم میکنین؟ من چرا باید هنوزم دوستش داشته باشم؟ اونم انقدر!!! اونم وقتی هیچ نوع ارتباطی دیگه بینمون نیست؟؟ و من آیندمو بدون اون میخوام ادامه بدم! چرا هنوز انقدر دوستش دارم؟؟ چجوری فراموشش کنم؟

    پ.ن من خرداد پارسال قطع رابطه کردم! یعنی 1 سال و 3 ماه گذشته. طبیعتا نباید تا الان فراموش میشد؟؟؟
    ویرایش توسط سحر72 : یکشنبه 05 شهریور 96 در ساعت 20:45

  2. 3 کاربر از پست مفید سحر72 تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 06 شهریور 96), میس بیوتی (دوشنبه 06 شهریور 96), غبار غم (دوشنبه 06 شهریور 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.