با سلام هر دو سنمون 36 سالمونه تقریبا همه پسندیدم ولی از سن خودم و ایشونم نگرانم
برای بچه دار شدن مشکل سازه ؟
خوب همه ادامه ندیم بهتره یا فردا در مورد بچه داری مشکل ساز میشه؟
ممنون میشم راهنمایی بفرماید
تشکرشده 7 در 6 پست
با سلام هر دو سنمون 36 سالمونه تقریبا همه پسندیدم ولی از سن خودم و ایشونم نگرانم
برای بچه دار شدن مشکل سازه ؟
خوب همه ادامه ندیم بهتره یا فردا در مورد بچه داری مشکل ساز میشه؟
ممنون میشم راهنمایی بفرماید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)