سلام
خواستگارم موضوع خواستگاری را دیروز با واسطه در محل کار مطرح کرده
هنوز نه رو در رو صحبت کردیم نه از طریق تلفن و نه تلگرام. فقط واسطه
به نحوی به پروفایل تلگرام خواستگارم دسترسی پیدا کردم (واسطه پیهامهاشو برام فوروارد کرده)
و متاسفانه تصاویر و دلنوشته هایی رو به عنوان عکس پروفایل انتخاب کردن که مضمون همشون دلتنگی برای یک عشق از دست رفته است
جدیدترین و اخرین عکسشون هم یک دلنوشته ست که به وضوح نوشتن:
همه کسم بودی و رفتی و تنها شدم و حالا بی کس ترینم
بنظرتون آدمی که هنوز فکرش درگیر دوست دخترشه و حتی با انتخاب چنین عکسهایی سعی میکنه پیامی رو به اون دختر القا کنه، ارزش وقت گذاشتن و درگیر کردن خونواده و تحقیق رو داره؟
همینجا به واسطه بگم که جواب نه رو بهش برسونن؟
یا با پسر حرف بزنم و این حد از وقاحت رو بهشون گوشزد کنم و بگم جوابم منفیه
لازمه یادآوری کنم این کار من کنکاش در گذشته نیست
کسی که جدیدترین عکس پروفایلش اینه، نشون میده این قضیه مربوط به گذشتش نیست و هنوزم دلش پیش اون دختره
مربوط به اکنونه
متشکرم








علاقه مندی ها (Bookmarks)