به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آبان 95 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1395-4-01
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    441
    سطح
    8
    Points: 441, Level: 8
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    از تمام دخترا بدم میاد!

    با سلام من پسری ۲۷ ساله مجردم، یک سال و نیمه تصمیم به ازدواج گرفتم ولی هنوز موفق نشدم، راستش معیارام خیلی سخت گیرانه شده علتشم انفاقات و افراد دورو ورمن خواهرم بد ذاته مامانمم همیشه تحت تاثیر اونه، عمه هام از بابام بخاطر ارث و میراث شکایت کردن، خالم یه حرف راست تو دهنش نیست، دختر خالم یه جور دیگه دختر عمم هم همینطور و .... در کل من زن و دختر خوب ندیدم نمیدونم چطوریه، دختری که ۷ سال باهاش بودم همش میگفت عاشقتم با خیانت آخرش منو ترک کرد حتی رفتم خواستگاریش جواب رد بهم داد :))) (نا گفته نمونه من قیافم خوبه خوش تیپم هستم،همه آشناها میگن خودم نمیگم)، وضعیت مالی خانوادم هم بد نیست شغلمم خوبه، بگذریم.... من یکی از مهمترین معیارام زیباییه اصلا هر چی فکر میکنم میبینم نمیتونم با دختری که قیافش به دلم نشینه دووم بیارم، شاید بخاطر اینه که دختری که قبلا دوست داشتم خیلی زیبا بود، همه اینا به کنار الان طوری شدم که اگه قیافشم خوب باشه دلم میخاد گذشتش پاک باشه و مذهبی باشه بعد اخلاقشم باهام جور باشه،....... با این وضعیت فکر نکنم بتونم کیس مورد نظرمو پیدا کنم، تو حالت عادی از همه دخترا بدم میاد مگر خلافش ثابت بشه. لطفا کمکم کنید

  2. کاربر روبرو از پست مفید Memarspam تشکرکرده است .

    یه دوست (سه شنبه 09 آذر 95)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 بهمن 04 [ 16:30]
    تاریخ عضویت
    1394-4-10
    نوشته ها
    504
    امتیاز
    13,292
    سطح
    75
    Points: 13,292, Level: 75
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    125

    تشکرشده 552 در 282 پست

    Rep Power
    88
    Array
    خودت 7 سال با یکی بودی فرض رو بر این میزاریم فقط با هم صحبت کردین ( که محاله)
    به نظرت عدالت اینه که یه دختر پاک نصیبت بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شاید بابات ارث عمه هاتو خورده اونا باید بشینن نگاه کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. 8 کاربر از پست مفید حیاط خلوت تشکرکرده اند .

    paria_22 (سه شنبه 25 آبان 95), یه دوست (سه شنبه 09 آذر 95), نیلوفر:-) (جمعه 26 آذر 95), نازنین2010 (شنبه 29 آبان 95), مارگریتا (سه شنبه 25 آبان 95), ZENDEGIBEHTAR (سه شنبه 25 آبان 95), آنیتا123 (سه شنبه 25 آبان 95), خانم مهندس (سه شنبه 25 آبان 95)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آبان 95 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1395-4-01
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    441
    سطح
    8
    Points: 441, Level: 8
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط حیاط خلوت نمایش پست ها
    خودت 7 سال با یکی بودی فرض رو بر این میزاریم فقط با هم صحبت کردین ( که محاله)
    به نظرت عدالت اینه که یه دختر پاک نصیبت بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شاید بابات ارث عمه هاتو خورده اونا باید بشینن نگاه کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اولا که شما در جریان نیستی به بابام تهمت نزن عواقب و گناه بزرگی داره...
    ثانیا راجعبه رابطه ۷ ساله من باید بگم کلا ۴ بار با هم رابطه لمسی داشتیم اونم نه در حدی که شما فکرشو میکنی !!
    من به قصد ازدواج باهاش رابطه برقرار کردم ( که حتی این احتمالم دادم که اگه من قبل ازدواج باهاش بمیرم لطمه ای به اون وارد نشه چون فقط مرگ میتونست مانع خواسته من بشه بخاطر همین تو اون ۴ بار رابطه اون خانم موافق بود من هر کاری انجام بدم ولی من هیچ کاری نکردم!) و تا آخرش پاش وایستادم و خواستگاری هم رفتم الان به نظر شما من مقصرم که اون بهم خیانت کرده و با احساساتم بازی کرده؟ :))) من مقصرم که تا این سنم پاک موندم و خواهم موند؟ حقم دختر پاک نیست؟
    شما دخترا کلا مادرزاد مظلوم واقع شدین و تو تمام رابطه ها پسرا مقصرن از نظر شما، پسرا احساسشون مهم نیست پسرا همشون بدن شما خوبین، :)) خوش باشین..

  6. کاربر روبرو از پست مفید Memarspam تشکرکرده است .

    یه دوست (سه شنبه 09 آذر 95)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آبان 96 [ 14:59]
    تاریخ عضویت
    1395-7-04
    نوشته ها
    137
    امتیاز
    3,161
    سطح
    34
    Points: 3,161, Level: 34
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    140

    تشکرشده 180 در 79 پست

    Rep Power
    32
    Array
    سلام دوست عزیز
    این فکرها و این نوشته ها طرز فکرت وشخصیت تو رو تحت تاثیر قرار میده...خواهشا از این فکرها که فلانی فلان کارو کرده و .....دوری کن...اگه بخوای دنبال بدی های آدمها باشی که این بعدها واست یه فاجعه میشه....برو یه روانشناس خوب که بتونی خودت رو پیدا کنی...نیازی نیست کسی رو قضاوت کنی و نیازی نیست دنبال بدی های دیگران باشی ...این خیلی بده....دنبال خوشی و خوبی باش

  8. 2 کاربر از پست مفید haniye68 تشکرکرده اند .

    Memarspam (سه شنبه 25 آبان 95), نازنین2010 (شنبه 29 آبان 95)

  9. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 تیر 97 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1395-5-20
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    1,921
    سطح
    26
    Points: 1,921, Level: 26
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 42 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اول بگو منظورت از دختر پاک دقیقا چیه. واسه خودت هم مشخص نیست انگار.
    دختری که اصلا با کسی نبوده؟ دختری که خیانت نکرده؟ دختری که ممکنه مثل خودت که تا این سن پاک موندی!!! فقط رابطه در حد لمسی!!! داشته؟ دختری که از نظر جسمی باکره ست، حالا هرکاری کرده باقیش با خودش؟ یا چی؟

  10. کاربر روبرو از پست مفید مارگریتا تشکرکرده است .

    یه دوست (سه شنبه 09 آذر 95)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 شهریور 00 [ 16:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-10
    نوشته ها
    262
    امتیاز
    9,650
    سطح
    65
    Points: 9,650, Level: 65
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 400
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    431

    تشکرشده 376 در 164 پست

    Rep Power
    55
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Memarspam نمایش پست ها
    سلام! ظاهرا واسه شما مشخص نیست، شما سعی کن زیاد به خودت فشار نیاری!
    دختر است دیگر ..
    اصلا شاید همین رفتارهاتون باعث شده دوستتون رهاتون کنن.تا حالا به این فکر کردین؟؟؟؟که چرا یکی دیگه رو جایگزین شما کرد بعد هفت سال اونم در حالی که رفتین خواستگاریشون؟
    چون دختر است دیگر پس عقلش کار میکنه نشسته سبک و سنگین کرده و به این نتیجه رسیده که شما مناسبش نیستی ولی اون اقای جدید بوده.مشکل شما چی بوده؟اینو پیداش کنین.
    در ضمن اصراری نیست وقتی ذهنتون نسبت به خانما اینه برید ازدواج کنید و با یه خانم زندگی کنید.اصلا چرا میخواین ازدواج کنین؟؟؟
    شما اینجا با دونفر مجازی در حد دو جمله نمیتونی درست برخورد کنی و بعد هفت سال دوستی اون خانم ازتون دل کندن پس بهتره قبل ازینکه کسی رو وارد زندگیتون کنین اول خودتونو اصلاح کنین.
    مشکل اولتون غرور زیادتونه دوم خود برتر بینی سوم کنترلی روی اعصاب خودتون ندارین چهارم روابط اجتماعیتون ضعیفه...
    نکته مهم تر اینکه شما وقتی زندگی نامه تون رو در فضای مجازی به اشتراک میذارین و از دیگران راهنمایی صادقانه میخواین پس نباید از هر نوع انتقادی ناراحت شین و جبهه بگیرین و حمله کنین.
    میشه بپرسم برای چی تاپیک ایجاد کردین؟که همه بگن ناراحت نباش برادر من دختره لیاقت شمارو نداشت دخترا همشون همینن شما حیف شدی...
    اگه میخوای مشکلت حل شه که این راهش نیست اگرم اومدین برای دعوا بسیار خب به نظر منم حمله کنین
    ویرایش توسط ammin : جمعه 28 آبان 95 در ساعت 11:59

  12. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آذر 95 [ 11:37]
    تاریخ عضویت
    1395-7-28
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    206
    سطح
    4
    Points: 206, Level: 4
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    4

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چون شما دور و بر خودت دختر خوب نديدي دليل نميشه همه ي دخترا بد باشن.لتفاقا پيدا كردن دختر خوب و با شخصيت و نجيب و خانواده دار اصلنم سخت نيست،كافيه مادرتون يا خودتون به آشناها بسپارين كه كيس مناسب بهتون معرفي كنند ،زيبايي هم كه نسبي هست و هركسي تعريفش از زيبايي متفاوته.اميدوارم خيلي زود شخصي كه به دلتون بشينه رو پيدا كنيد.

  13. 3 کاربر از پست مفید بوي ياس تشکرکرده اند .

    Memarspam (سه شنبه 25 آبان 95), nima026 (سه شنبه 25 آبان 95), یه دوست (سه شنبه 09 آذر 95)

  14. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 09:45]
    تاریخ عضویت
    1391-12-20
    نوشته ها
    343
    امتیاز
    5,466
    سطح
    47
    Points: 5,466, Level: 47
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    59

    تشکرشده 378 در 207 پست

    Rep Power
    55
    Array
    تاپيك سركاريه

  15. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آبان 95 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1395-4-01
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    441
    سطح
    8
    Points: 441, Level: 8
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام و احترام
    مدیر لطفا اکانت منو ریمو کن، این تاپیکم پاک کن، از همه متشکرم

  16. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 خرداد 96 [ 08:40]
    تاریخ عضویت
    1395-8-26
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    240
    سطح
    4
    Points: 240, Level: 4
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 3 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    آقای محترم ب اعتقاد بنده شما خشم کنترل نشده دارید باید نسبت به درمان خشم تون اقدام کنید در ضمن هم یک زن می تونه بد باشه و هم یک مرد
    این درست نیست که چون شما از ی خانم ضربه خوردید نسبت به خانم های دیگه هم بدبن بشید لطفا بدبینی تون رو کنار بذارید چون به اعتقاد فلورانس اسکاول شین آدم به هرچی فکرکنه همون براش پیش می آد
    براتون آرزوی موفقیت دارم.

  17. 3 کاربر از پست مفید mahya1376 تشکرکرده اند .

    یه دوست (سه شنبه 09 آذر 95), نیلوفر:-) (جمعه 26 آذر 95), شیدا. (چهارشنبه 03 آذر 95)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.