به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 شهریور 95 [ 02:00]
    تاریخ عضویت
    1394-2-16
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    2,724
    سطح
    31
    Points: 2,724, Level: 31
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 138 در 51 پست

    Rep Power
    29
    Array

    افسردگی دوماه بعد از طلاق

    سلام به همه .دوستان من و میشناسن.دوماه پیش همه ی حقوقم رو بخشیدم و توافقی جدا شدم.
    شاید یادتون باشه.
    همسر من وسواس شدید داشت طوری که پاشو با وایتکس میست.
    و یه جهنم واقعی تو دوران عقد و تجربه کردم.
    من تک دختر رتبه تک رقمی کنکورو...بودم.یعنی یه دختر کاملا موجه از هر لحاظ
    اما اشتباهم در انتخابم بیچارم کرد.
    همسرم قبل من سه بار ازدواج کرده بود.و با حرفاش گول خوردم شدیدا که کاملا قبول دارم انتخاب خودم اشتباه بود از اول.
    بااین حال همه جور تلاش کردم و مقطعی هم جواب گرفتم.
    امادر نهایت وقتی پندتا روان پزشک و روانشناس گفتن اختلال روانی و اختلال شخصیتی حاد داره و گفتن باید درمان بشه قبول نکرد و گفت باید جدا شیم.
    من همه تلاشم و تا لحظه اخر کردم.اما نشد و با بخشش همه چی جدا شدم و شناسنامم هم پاک شد.
    واقعا نجات پیدا کردم.یه جهنم واقعی که همه چیم تحت کنترل بود.حتی دستشویی رفتنم.مجبور بودم برا وسواسش قوانینشو تحمل کنم.گف کارو درس و بزار کنار.همه رو پذیرفته بودم.
    تویک سال عقد حتی یه حلقه هم برام نخرید.هیچ مراسمی نگرفت.گفت باید بیای خودت و اول اثبات کنی بعد...
    فقط تحقیرم کرد نابودم کرد.
    خدا من و نجات داد و دارم نفس میکشم.
    من سریع تحت نظر مشاور به کلاس ورزش و تحلیل رفتار رفتم و خیلی رو خودم کار کردم.
    اما پند روزه واقعا دلم گرفته و دلم برای خودم میسوزه که چقدر تلاش کردم اما نشد.یه لحظه هم دلم نمیخواد برگردم.اما همش نگران اینده ام.
    من یه ادم کاملا مذهبی ام و معتقد بودم همه ی عشقم باید برا همسرم باشه.
    اهل دوستی و..نیستم.
    الان همش این فکر اذیتم میکنه که اینده ام چی میشه.ایا کسی با من ازدواج میکنه و...
    دارم غصه میخورم همش.اما نمیخوام خودم و ببازم.
    تو مدت عقد یکبارم هیچ مهمونی نیومد برا همین تو فامیل خیلی راحتم.
    گفتیم همون اول توافق نکردیم و تموم شد و هیچ کس عقدم و نمیدونه.
    اما برای ازدوج بعدیم واقعا نگرانم که دیگه هیچ وقت موردایی که عالی بودن و خواستگارم سراغم نمیان.
    من خیلی بهم ظلم شد.فقط یه اسم اومد روم.بدون حتی یک حلقه یا یک مراسم و...
    واقعا دلم گرفته.
    چطور خلاص شم ازاین افکار؟؟؟؟

  2. 3 کاربر از پست مفید raha_ashegh تشکرکرده اند .

    amf66 (سه شنبه 02 شهریور 95), hyper (جمعه 22 دی 96), شیدا. (یکشنبه 07 شهریور 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.