میدونید مشکل من چیه؟ همه تو زندگی من دخالت میکنن. همه میخوان منو زمین بزنن و تحقیر کنن. یکی از اقوام دخترش چندسال از من کوچیکتره ازدواج کرده، اون هروقت منو میبینه دقیقا بهم اینجوری میگه " خاک تو سرت هیچکی دیگه تورو نمیگیره" با اینکه من اصلا کاری ندارم تو زندگیشون . مامان بزرگم بهم میگه " زودتر برو دیگه، مردم که نمیگن این شوهر نمیره، میگن حتما نمیگیرنش" و هزارتا از این حرفای دیگه
دختری که این حرفارو میشنوه مطمئنا دیگه برای خودش ارزش قائل نیست و و به هر طریقی ممکنه با یه پسر آشنا بشه و دیگه هم نگران خورد شدنش نیست، چون به اندازه ی کافی خورد شده هست، خورد شده چه عرض کنم، پودر شده دیگه
اینا اینجوری خورد میکنن، پسرای مردم هم اونجوری خورد میکنن، مثلا وقتی آشنا میشن میگن خوشگل نیست یا خانوادش به ما نمیخوره و.....
حق دارم از همه متنفر باشم
انگار هیچ جایگاهی نه تو خانواده و نه تو جامعه ندارم








علاقه مندی ها (Bookmarks)