به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 05 دی 99 [ 03:11]
    تاریخ عضویت
    1393-10-29
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    6,907
    سطح
    54
    Points: 6,907, Level: 54
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    57

    تشکرشده 80 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Bell همسران در ترازوی یکدیگر ( کدام کفه سنگین تر است ؟)

    سلام به همه دوستان خوب و گرامی مدت ها بود میخاستم خصوصیات خوب و بد همسرم رو روی کاغذ بیارم و برا خودم مرور کنم به نظرم بد نیست گاهی خصوصیات همسرمون رو مرور کنیم و اون هارو رو کفه ترازو بزاریم البته عادلانه بنویسیم شاید با یادآوری این خصوصیات دیدمون نسبت به زندگیمون تغییر کنه و امیدوارتر ادامه بدیم البته دوستان کارشناس بهتر میتونن این تاپیک رو تحلیل کنن هر کدوم از دوستان مایل بودن میتونن خصوصیات همسرشون رو بنویسن برای شروع خودم خصوصیات همسرم رو مینویسم حتی خصوصیات ظاهری خصوصیات بد ایشون : بسیار زودرنج و عصبی - نسبتا چاق و پرخور - خاله زنک - بسیار حساس به حرف دیگران - ریز بین - با کوچکترین حرفی فوری داد وبیداد راه میندازه - حساس به بچه - گاهی اوقات سیگار میکشه البته خیلی دیر به دیر اگه به قول خودش پایه داشته باشه - بددل خونه هر کسی غذا نمیخوره - کمی بدبین به اطراف - همیشه نکات منفی کاری رو میبینه- اعتماد به نفس پایین البته برا غریبه ها ولی تو خونه فقط خودش و خونوادشو قبول داره همش میگه ما اینجوریم شما اینجورین - تنبل - گاهی بسیار لجباز خصوصیات خوووووب: مهربووووون - بسیار عاطفی - اهل خانواده - بدون ما (من و پسرم ) هیچ جا نمیره - اهل مسافرت - اهل آشپزی - دستپخت عالی (همیشه دعوا داریم که کی غذا درست کنه ) - آداب معاشرت خوب - بسیار احترام گذار به مهمان - شوخ طبع - ظاهر معصومانه طوری که وقتی خوابه آدم دلش میسوزه واسش اینقدر که معصومانه هست قیافش- اهل سوپرایز- مناسب ها رو کاملا به جا میاره ( تولد - عیدی - سالگردها)

  2. کاربر روبرو از پست مفید مهرسا مامان تشکرکرده است .

    Eram (چهارشنبه 11 آذر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آرزوی مرگ
    توسط mitra-1986 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 اردیبهشت 96, 16:51
  2. در ارزوی مرگ
    توسط p30v در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 شهریور 94, 10:29
  3. دیگه هیچی واسه از دست دادن ندارم و ارزوی هرشبم مرگه
    توسط roya374 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 آذر 93, 19:56
  4. آرزوی من برای شما در سال جدید میلادی
    توسط elina در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 04 دی 87, 23:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.