به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 آبان 94 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    2,431
    سطح
    29
    Points: 2,431, Level: 29
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    117

    تشکرشده 49 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    به خاطر خدا بگید مشکل من چیه؟آقایون ایراد من چیه؟؟

    سلام
    نمیدونم چی بگمو از کجا شروع کنم.فقط میدونم داغونم.حالم بده.کل شبو گریه کردم
    امروز 30 ساله شدم.یه بهار 30ساله ی مجرد ، تحصیل کرده و بی کار بی پول.یه بهار که تو کل این سال یه مرد پیدا نشد که عاشقش باشه.عاشق که چه عرض کنم حتی یه پیشنهاد دوستیم نداشتیم چه برسه به خواستگار.همیشه خودم بودمو تنهاییمو به عالمه توهینو ترحم
    امروز هرکدوم از خواهر برادرام و حتی دامادو زن داداشام که هدیه بهم داد توش یه توهینی بود/ یکی گفت باید شوهرت هدیه میداد نه ما . یکی میگفت باید جور بی شوهریتو ما بکشیم . یکی میگفت تا کی اینجایی
    از خجالت مردم./اخه مگه دست منه؟چرا خدا باید اجازه بده من تا این حد تحقیر بشم؟مشکل من چیه؟
    جلوی آینه با خودم حرف میزنمو میگم خدایا من تاوان چیو پس میدم؟آخه چطور ممکنه تو دنیایی به این بزرگی یه مرد واسه من نباشه؟اعتماد به نفسم شده صفر
    توروخدا بگید مشکل من چیه که تو 30 سال یه پسر طرفم نیومده؟یعنی از همه دنیا زشت ترم؟از همه بدترم؟؟/بقیه خواستگار دارن ولی خودشون نمیخوان...اما من چی؟؟ اگه مامان بابام نباشن من چیکار کنم؟
    توروخدا بگید مشکل من چیه؟دیگه امیدی ندارم فقط دوست دارم بدونم چرا؟؟؟؟

  2. 3 کاربر از پست مفید bahar.65 تشکرکرده اند .

    dashali (جمعه 29 آبان 94), mohamad.reza164 (چهارشنبه 27 آبان 94), Najvaa (چهارشنبه 27 آبان 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمی دونم دوسش دارم یانه!؟؟ و البته اونم منو دوست داره!؟؟
    توسط ramin_ad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 92, 00:16
  2. برداشت آقایون از حرف من چیه؟
    توسط nibell در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 خرداد 91, 12:07
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 اسفند 90, 23:36
  4. آقایون لطفا بگید چرا؟؟
    توسط mamfred در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 خرداد 89, 13:17

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.