به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 خرداد 94 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1394-3-17
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    28
    سطح
    1
    Points: 28, Level: 1
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 6.0%
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    زناشویی فقط توی بچه خلاصه نمیشه

    من حدود 4 سال قبل به عقد آقایی در اومدم ولی دو ماه بعد عقدم با مراجعه به پزشک متوجه شدم امکان بچه دار شدنم نیست و وقتی این موضوع را با همسرم در میون گذاشتم ایشان در ابتدا بسیار پیگیر مشکلمون بود و دکترای مختلف در شهرهای مختلف رفتیم ولی همه به اتفاق واحد ناامیدمان کردند تا اینکه خانواده همسرم با تحت فشار قرار دادن ایشان بعد از سه ماه عقد باعث جداییمان شدند و ضربه روحی بزرگی به من وارد شد..قضیه ی بچه دار نشدنم از یه طرف و قضیه ی طلاقم از طرف دیگه تاثیر خیلی بدی روی من گذاشت بعد اون تنها موندم و از ترس اینکه کسی مشکلمو متوجه نشه نه تمایلی به ازدواج نشون دادم و نه قبول میکردم که کسی به خواستگاریم بیاد...حدود 33 سال سن دارم و با توجه به افزایش سن نیاز به یک همدم رو در خودم احساس میکنم ولی کسی که منو با وجود این مشکل بخواد یا کسی که همچین مشکلی خودش داشته باشه که قابل درک باشه براش و تا همیشه کنارم بمونه.با این وجود تا الان زندگی موفقی داشتم چون خانواده ام از همه لحاظ حمایتم میکنن..هدفم از گذاشتن این تاپیک این بود که بگم زندگی زناشویی فقط توی بچه خلاصه نمیشه و چه بسا زنانی که یک کدبانوی تمام عیار هستند ولی بخاطر نقص خدادادی از زندگی که لایقشون هست محروم میشن.کاش بیشتر از اینها واقع بین باشیم

  2. کاربر روبرو از پست مفید shahdokht تشکرکرده است .

    اقای نجار (جمعه 12 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطوری توی این اوضاع جامعه به ازدواج فکر کنم؟
    توسط merlin در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 94, 00:58
  2. نمی تونم توی هیچ انجمنی پست بزارم حتی توی تاپیکی که خودم زدم .چه کنم؟
    توسط heaven65 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 آذر 92, 08:51
  3. مشکلی که انگار توی دنیا فقط من دارم.
    توسط s@h@r در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: جمعه 25 آذر 90, 10:52

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.