سلام
من 6ماه با همسرم نامزد بودم.و ايشونو خیلی دوست داشتم.الان چند روزه سر خونهوزندگيمون هستیم. ولی اون.حس قبلی رو دیگه به همسرم ندارم.نه حس بد نه حس خوب.از زمان ورودمون به خونمون.همسرم هم فکر میکنم مثل من شده.این حالت طبیعیه??
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام
من 6ماه با همسرم نامزد بودم.و ايشونو خیلی دوست داشتم.الان چند روزه سر خونهوزندگيمون هستیم. ولی اون.حس قبلی رو دیگه به همسرم ندارم.نه حس بد نه حس خوب.از زمان ورودمون به خونمون.همسرم هم فکر میکنم مثل من شده.این حالت طبیعیه??
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)