سلام .مدتیه خودموبا دیگران مقایسه میکنم باکساییکه ازمن بالاترهستن از نظرعلمی دارم اذیت میشم حس رقابت و حسادت دارم بهشون درواقع حس حسادت نمیشه غبطه شدیدی میخورم نمیدونم چکنم