سلام .مدتیه خودموبا دیگران مقایسه میکنم باکساییکه ازمن بالاترهستن از نظرعلمی دارم اذیت میشم حس رقابت و حسادت دارم بهشون درواقع حس حسادت نمیشه غبطه شدیدی میخورم نمیدونم چکنم
تشکرشده 557 در 227 پست
سلام .مدتیه خودموبا دیگران مقایسه میکنم باکساییکه ازمن بالاترهستن از نظرعلمی دارم اذیت میشم حس رقابت و حسادت دارم بهشون درواقع حس حسادت نمیشه غبطه شدیدی میخورم نمیدونم چکنم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)