سلام
من امسال می خوام برای کنکور درس بخونم ولی دو تا مشکل دارم
1-واقعا مشکل تمرکز کردن دارم
2-نمی تونم درست بر نامه ریزی کنم و به برنامم اصلا نمیرسم
اگه میشه کمکم کنید نمی خوام بیشتر از این فرصتم رو از دست بدم همین الان هم خیلی عقب هستم
ممنون