سلام دوستان
مطلبي كه عنوان كردم به يه نوعي نظرسنجي هست؟ شايد سوالم به يه نوع ديگه اي درستتر بود. در هر حال خوشحال ميشم نظراتتونو بدونم.
تشکرشده 968 در 217 پست
سلام دوستان
مطلبي كه عنوان كردم به يه نوعي نظرسنجي هست؟ شايد سوالم به يه نوع ديگه اي درستتر بود. در هر حال خوشحال ميشم نظراتتونو بدونم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)