دوستان من یکسال و چهارماهه عقد کردم.کاملا اتفاقی و ناخواسته باردار شدم...از واکنش اطرافیانمخصوصا پدرم و خانواده همسرم وحشت دارم.همسرم منو حمایت میکنه و میگه زودتر عروسی وبرگزار میکنه.هنوز ب خونوادش نگفته و قراره فردا بگه.منم آخر هفته پیششون میرم.بشدت اضطرابدارم و از واکنششون میترسم..چیکارکنم؟