به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 اسفند 93 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1393-8-21
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    389
    سطح
    7
    Points: 389, Level: 7
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 15 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خریدن خونه و زمین و...و سند گرفتن به اسم مادرش!!!!

    سلام
    دوستای خوب من یه مشکلی دارم....قبل از ازدواج ما همسرم چند تا خونه خریده بودن که یکی رو برای داداششون خریدن یکی رو به اسم خاله شون واز بقیه خبر ندارم ..در مورد این ها هم اتفاقی فهمیدم....بعد از ازدواج فهمیدم ماشین هم به اسم مادرشون خریداری شده....چند وقت پیش به خاطر پچ پچ هایی که مادرشوهرم با شوهرم داشتن یکم مشکوک شدم و اس ام اس های شوهرم با مادرشون رو خوندم و دیدم حتی زمینی که بعد از ازدواج خریداری شده رو میخواستن به اسم مادرشون بخرن (هنوز سند نداره)...میدونم کار خیلی بدی کردم که اس ام اس ها رو خوندم ...اما برام پج پچ ها خیلی ناراحت کننده بود و اصلا در مورد مسائل مالی با من صحبتی نمیشه....کلا در مورد هر مساله ای اول با مادرش حرف میزنه و اگه شد به منم یه چیزایی میگه......اینکه خونه به اسم چه کسی باشه زیاد برام مهم نیس اما اینکه تو پول دادن به من خیلی حساب کتاب میشه وانگار اصا اعتمادی وجود نداره بسیار ناراحتم میکنه....برای خانواده اش بسیااااااار خرید میکنه و درصورتیکه من برای تنها خواهرم بعد از مدت ها یه خرید کوچیک کردم مکافاتی به همراه داشت که دیگه هیچوقت این کار رو نمیکنم...... حتی شده گاهی که با مادرش هستم برای خرید میریم کارت پولش رو به مادرش میده و مادرش که متوجه زشتی این کار میشه کارت رو میده به من!
    من دوس ندارم به خودش بگم!...دوس ندارم نق بزنم ....برای اینکه مادر ایشون فوق العاده وارد هستن که چجوری با پسراشون حرف بزنن تا اونا جونشون رو بدن واسش....نمیخوام وقتی مادرش داره گنده میکنه پسرشو بهش پر و بال میده من اینجا ناراحتش کنم که بیشتر و بیشتر به مادرش وابسته شه ممنون میشم راهکار بدین.......
    ویرایش توسط 71maman : یکشنبه 09 آذر 93 در ساعت 07:41

  2. 3 کاربر از پست مفید 71maman تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 09 آذر 93), sevil73 (دوشنبه 10 آذر 93), szd (سه شنبه 11 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.