از اونجایی که تعدادی از پست های این فروم چیزی شبیه چت شده بنده بصورت آزمایشی یه محیط گفتگوی زنده تو سیستم irc.freenode.net ساختم که تو این محیط شما با یه id اختیاری میتونید وارد اون بشید و بصورت زنده با هم گفتگو کنید ( چقدر از این اصطلاح چت بدم میآد ) پیشنهاد من اینه که یکی دو شب از هفته رو قرار بذاریم و اعضا دور هم جمع بشیم و مستقیما به بحث و تبادل نظر بپردازیم :D بهر حال چون فقط دو سه تا از فروم های ایرانی این کارو انجام دادن ما هم میتونیم بصورت مفید از این سیستم استاده کنیم .
البته این موضوع برمیگرده به موافقت مدیر تالار که در صورت مخالفت موضوع منتفی میشه .







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)