سلام به همه عزیزان؛ چندوقت پیش تاپیک زیر رو برای حل مشکلی که داداش کوچیکترم توش افتاده بود ایجاد کرده بودم که با راهنمایی های دوستان مشکل حل شد.
http://www.hamdardi.net/thread-35722.html
اما الان فهمیدم که بازم شروع کرده!
دو سه روز پیش بدون اطلاع خودش گوشیشو چک کردم دیدم با هم ارتباط اس ام اسی دارن و برادرم مرتب همسرم و خانومم صداش می کنه!!
دیگه نمی دونم چیکار کنم از دست بی فکریاش! آخه یکی نیست بگه بچه؛ تو اصلا می دونی همسر رو با کدوم ه می نویسن؟!!
دوستان بازم به راهنماییتون نیاز دارم!










علاقه مندی ها (Bookmarks)