سلام به همگی
من الان 28 سالمه و یک کاری با درآمد حدود 800 ت دارم. دیروز یه کاری توی عسلویه بهم پیشنهاد شد که 15 کار و 15 روز استراحته و درآمدش ماهی 1500 . من تازه شروع کردم و دارم میرم خواستگاری جاهای مختلف.
به نظرتون اول زندگی برم شهر دیگه کار کنم و پول بیشتر پس انداز کنم یا کنار خانواده بمونم و با پول کمتر بسازم؟؟؟؟؟
بدجوری دودلم که کدوم شرایطو قبول کنم. اعصابم بهم ریخته برای این انتخاب.
آیا دخترا اول زندگی حاضرن 15 روز همسرشونو نبینن؟؟ به جاش آیندشون مطمئن تر باشه؟؟؟
همه دوستان به خصوص خانم های محترم لطفا و خواهشا نظرشونو بزارن که ترجیح میدن همسرشون توی کدوم شرایط باشه؟؟( دوری با درآمد بیشتر یا نزدیکی با درآمد کمتر)