سلام من ميخوام طلاق بگيرم دليل محكمه پسند ندارم لطفا از ابتدا راهنمايي كنيد بايد كجا برم چكار كنم
تشکرشده 89 در 39 پست
سلام من ميخوام طلاق بگيرم دليل محكمه پسند ندارم لطفا از ابتدا راهنمايي كنيد بايد كجا برم چكار كنم
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
درود بانو میشه یکم بیشتر از خودتان بگید یه توضیح بدید تا دوستان بهتر راهنمایی کنند خلاصه باشه از تایپیک های قبلیتان
و مشکلاتی که داشتید
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
تشکرشده 89 در 39 پست
مشكلات ما انقد زياده كه نميشه گفت درواقع همه چي و هيچي
نصف روز باهم خوبيم و 1هفته قهر
به زور همديگه رو تحمل ميكنيم بدون هيچ عشق و علاقه و محبت و گرمي و شور و هيجان و اشتياق و احترام و........
ميخوام بدونم واسه طلاق از كجا بايد شروع كنم بايد كجا برم چيكار كنم هيچ دوستي ندارم كه كمكم كنه لطفا راهنمايي كنيد
تشکرشده 43 در 18 پست
سلام دوست عزیز لازم است رئوس کلی مساءل و مشکلاتتون را ذکر نمایید اینجوری کسی نمیتواند به شما راهنمایی ارزشمندی بنماید،اگر شما صرفا یه ادرس میخوایید خب بفرمایید <دادگاه> اما بنظر میاد کسانیکه به اینجا مراجعه میکنند دنبال راه حل هستند نه ادرس.
khaleghezey (شنبه 24 خرداد 93), parsa1400 (شنبه 24 خرداد 93), هم آوا (یکشنبه 25 خرداد 93)
تشکرشده 3,515 در 811 پست
سلام
تاپیک 3 مرداد 92 تون رو بخونید ، یه جمله اولش هست: "بنده مشکلی دارم که شاید زیاد حاد نباشه ولی میترسم حاد بشه و به هیچکس نمیتونم بگم"و همین طور :"با همسرم مشکل حادی ندارم ایشون خیلی خوبه البته یه سری مشکلات به خاطر اختلاف فرهنگی خانواده ها داریم ولی در کل مشکلی نداریم." توی تاپیک 8 اردیبهشت میگید با شوهرتون مشکل دارید ولی اکثر پست هاتون در مورد مدیرتونه.
الان هم که کارتون رسیده به اینجا! میخواید طلاق بگیرید ! کاری نداره ،برید دادگاه خانواده شهرتون ،دادخواست طلاق بدید.
فقط لطفا یه بار بیاید دقیقا بگید مشکلاتتون با همسرتون چیه ،ریز به ریز توضیح بدید،من از تاپیک های قبلیتون چیزی از مشکلات با همسرتون متوجه نشدم. حستون نسبت به اون آقا(مدیرتون) الان تو چه وضعیتیه؟
del (چهارشنبه 04 تیر 93), meinoush (شنبه 24 خرداد 93), parsa1400 (شنبه 24 خرداد 93), نازنین2010 (شنبه 31 خرداد 93), مقیمی (شنبه 24 خرداد 93)
تشکرشده 89 در 39 پست
دوست عزيز من از اولم گفته بودم با همسرم تفاهم ندارم هيچ نقطه اشتراك و وجه تشابهي با هم نداريم
علايقمون طرز فكرمون اعتقاداتمون نگاهمون به زندگي فرهنگمون حتي تفريحاتمون با هم يكي نيست نگران آينده ام گذشته ازين هيچكدوم سعي در تغيير خودمون به خاطر طرف مقابل نداريم شايد به خاطر اينكه عاشق هم نيستيم
تلاش ما فقط در برطرف كردن نيازهاي مالي و كار زياد براي بهتر شدن زندگيمونه همين و بس
يه زندگي ماشيني و سرد و بيروح من بعدازظهر ميرسم خونه و شوهرم آخرشب مياد هي تفريحي ندارم هميشه تنهام
گاهي با در و ديوار خونه حرف ميزنم حتي جمه ها هم شوهرم ميره سركار و من از فرط تنهايي قرص خواب و ضد افسردگي ميخورم و ميخوابم كه به چيزي فكر نكنم
ميخوام بدونم بدون دليل دادگاه پسند برم دادخواست بدم يا همسرم رو به طلاق توافقي راضي كنم كدوم بهتره
گاهي بين دعواهامون حرف طلاق رو ميزنم ميگه تو برو منم پشت سرت ميام ولي بعيد ميدونم باهام بياد دادگاه
بهش گفتم اگه اين رويه رو عوض نكنه نهايتا يكي دو سال ديگه باهاش ميتونم تحمل كنم ولي افسردگي من اصلا براش مهم نيس نه تفريحي نه مسافرتي نه جوكي خنده اي هديه اي.........هيچي هيچي
در ضمن قضيه همكارم هم به لطف خدا و دوستان كلا حل شد يه احساس زودگذر بود خداروشكر ديگه خوابشون رو نديدم والان با ديگران اصلا برام فرقي نداره و اين قضيه ربطي به زندگيم نداشت و نداره من از 6ماه بعد از عقدم به جدايي فكر ميكردم
تشکرشده 43 در 18 پست
سلام ارغوان ،من مروری داشتم بر تاپیک قبلت ،حس میکنم اگر خودت بدقت اونا رو مرور کنی نصمیم گیری برات سخت نباشه یک نکته مثبت توی برداشت تو از همسرت دیده نمیشه اگر هم پیدا بشه توی مطلب بعدی نقض میشه ،چرا شما با ایشون ازدواج کردی (انتخاب کردی،جواب مثبت دادی)؟ بهر جهت ان زمان گذشته ،اکنون میبایست صادقان با خودت خلوت کنی وتصمیم دلت را بگیری بهر دلیلی،( دوست نداشتن ایشان ،دوست داشتن کس دیگر و هر چیز .......) والا ادامه این وضعیت و خواه ناخواه یک فرزند ناخواسته مشکلاتت را روز به روز بیشتر خواهد کرد،امروز با یک تصمیم به یک نفر مدتی اسیب میرسونی اما فردا جور دیگری است واصلا غیر قابل قیاس، اگردنبال این هستی که کسی صراحتا به تو پیشنهاد بده تا شریک جرم پیدا کرده واز عذاب وجدانت کم کنی ،ممکن است موقتا اینجور باشد ولی در دراز مدت تفاوتی توی این قضیه نخواهد بود لذا خود باید تصمیم بگیری .چنانچه مساءلت ازاین حرفها گذشته وفقط دنبال حق وحقوقت هستی و از پایمال شدن انها نگرانی اونرو میتونی با یک وکیل خبره وزرنگ که این روزا هم فراوونه حل کنی .
تشکرشده 3,304 در 1,073 پست
طلاق آخرین راهه
یعنی شما همه راهها رو رفتی و نتیجه نگرفتی ؟
پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟
khaleghezey (شنبه 24 خرداد 93), meinoush (شنبه 24 خرداد 93), واحد (شنبه 24 خرداد 93)
تشکرشده 1,508 در 444 پست
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
فکر نمی کنم به این راحتی که شما گفتید قبول کنند.
اگر ارغوان از مهریه بگذره و سهم ایشون را از خونه و ماشین پس بده و بهش بگه که من از دو سال پیش به فکر طلاق بودم و تا همین یک ماه پیش هم عاشق همکارم بودم،
شاید همسرش قبول کنه از سه سال عمر و اعتمادی که به پاش حروم کرده بگذره.
واقعا شما باور می کنید که ارغوان نمی دونه راه طلاق کدوم وره؟
یا مثلا نمی تونه توی اینترنت سرچ کنه، دو تا مطلب پیدا کنه؟
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : شنبه 24 خرداد 93 در ساعت 16:12
del (چهارشنبه 04 تیر 93), khaleghezey (شنبه 24 خرداد 93), meinoush (شنبه 24 خرداد 93), parsa1400 (شنبه 24 خرداد 93),pasta(شنبه 24 خرداد 93), roozbeh220 (دوشنبه 24 شهریور 93), واحد (شنبه 24 خرداد 93), هم آوا (سه شنبه 03 تیر 93), مهسانه (شنبه 24 خرداد 93), خیال تو (جمعه 06 تیر 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 28 خرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)