احساس می کنم افسردم دلم میخواد بمیرم ازین دنیا و آدماش بدم میاد، هیچ وقت فکر نمیکردم آیندم اینجوری بشه، الان من ی آدم بی انگیزه ایم که نسبت به اطرافم کاملا بی تفاوتم، دوس دارم یکی باشه باهاش دردودل کنم همه حرفامو بهش بزنم
احساس می کنم افسردم دلم میخواد بمیرم ازین دنیا و آدماش بدم میاد، هیچ وقت فکر نمیکردم آیندم اینجوری بشه، الان من ی آدم بی انگیزه ایم که نسبت به اطرافم کاملا بی تفاوتم، دوس دارم یکی باشه باهاش دردودل کنم همه حرفامو بهش بزنم
mohammadam (جمعه 17 مرداد 93),pasta(سه شنبه 03 تیر 93), salehe92 (سه شنبه 02 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)