به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

موضوع: ازدواج موقت

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 خرداد 93 [ 16:26]
    تاریخ عضویت
    1393-3-07
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    71
    سطح
    1
    Points: 71, Level: 1
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ازدواج موقت

    باسلام آقایی هستم 38 ساله متاهل و دارای دو فرزند. از زندگیم و خانواده م و همسرم بسیار راضی هستم و خدا رو شکر مشکلی تو زندگی ندارم. اخیرا در فضای شغلی و کار با خانمی آشنا شدم که قبلا متارکه کردند. از نظر شخصیتی بسیار با ادب و با فرهنگ هستند و من هم بلحاظ اخلاقی از ایشون خوشم اومده و یه رابطه دوستانه و البته سالم و تعریف شده داریم.
    اخیرا متوجه شدم که ایشون نسبت به من و ازدواج با من تمایل دارند و این رو کاملا حس می کنم. از طرفی حس خودم هم نسبت به ایشون همینه. من هیچ مشکل و یا اختلافی خدا رو شکر با همسرم ندارم و ایشون رو خیلی دوست دارم و اون هم منو به شدت دوست داره و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم ناراحت بشه و یا دچار نگرانی بشه.
    از طرفی بدم نمیاد و متمایل هستم با اون خانم ازدواج موقت داشته باشم ولی خب هنوز نظر ایشون رو در این رابطه نمیدونم ولی حس می کنم که ایشون هم همین رو میخوان ولی تا این لحظه موقعیتی پیش نیومده که دراین رابطه با هم صحبت کنیم. در ضمن ایشون وضعیت خوانوادگی من و همسر و زندگیم را کاملا میدونه و زندگی منو همیشه تحسین میکنه.
    بنظر شما ورود به این فضا چه مختصاتی داره و چه بایدها و نبایدها رو باید مد نظر داشته باشیم؟ لطفا نظرتون رو بفرمایید. ممنون

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 03:38]
    تاریخ عضویت
    1392-8-02
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,121
    سطح
    18
    Points: 1,121, Level: 18
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsSocial1 year registered
    تشکرها
    441

    تشکرشده 556 در 137 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام
    به همدردی خوش آمدید
    دوست گرامی شما میگید حاضر نیستید همسرتون رو ناراحت منید اما مطمئن باشید با ازدواج مجدد به شدت به همسرتون آسیب میزنید
    خانوما روحیه حساسی دارن
    خانما این کار شمارو خیانت میدونن
    کافی ی سرچ توی تالار بکنید ببینید خانومایی که این اتفاقا براشون افتاده چه حسی دارن؟
    ببینید برادر گرامی، به فرض که سنا با ایشون ازدواج موقت کردین،
    تا کی میخواین موفت باشید؟
    اگر بعد از مدتی اصرار داشتن علنی کنید چه؟
    اگر بعد از مدتی شرط گذاشتن یا من یا خانوم اول چه؟
    و....
    حتی اگر خانومتون با این قضیه کنار بیاد هرگز هرگز شما براش اون مرد سابق نخواهید بود(یکجورایی جایگاهتون رو از دست میدید) و مطمئن باشید زخم بدی روی قلبش باقی میزارید.
    اگر خانمتون شما رو به خاطر یک مرد دیگه رها کنه چه حسی بهتون دست میده؟؟ (این مثال برای درک بهتر احساس خانمتون بود)
    شما که خدا رو شکر از زندگی و خانومتون راضی هستید، پس لطفا آرامش یک خانواده برهم نزنید
    ببینید با اقدام به اینکار چه چیزی بدست میارید و چه چیزایی رو از دست میدید؟
    اینکارتون چه تاثیری روی فرزندانتون میزاره؟
    واقعا ازتون ممنونم که قبل از اقدام اومدید مشورت میکنید.

    با آرزوی سعادت و نیکبختی برای شما
    قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶
    کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان

  3. 17 کاربر از پست مفید شهراز تشکرکرده اند .

    capitan (چهارشنبه 07 خرداد 93), del (پنجشنبه 08 خرداد 93), khaleghezey (پنجشنبه 08 خرداد 93), m.reza91 (چهارشنبه 07 خرداد 93), parvizb (چهارشنبه 07 خرداد 93), pasta (جمعه 09 خرداد 93), saddaf (چهارشنبه 07 خرداد 93), shirin_a (چهارشنبه 07 خرداد 93), toojih (چهارشنبه 07 خرداد 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 07 خرداد 93), کاغذ بی خط (پنجشنبه 08 خرداد 93), واحد (پنجشنبه 08 خرداد 93), مهربونی... (پنجشنبه 08 خرداد 93), zendegiye movafagh (چهارشنبه 07 خرداد 93), افتابگردون (چهارشنبه 07 خرداد 93), بی نهایت (چهارشنبه 07 خرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    جناب 232، خیلی خوب میشد اگه میتونستی اینکار رو بدون دردسر انجام بدی ولی متاسفانه چندتا مشکل تقریبا بزرگ هست.

    یکی اینکه این موضوع توی ایران هنوز پذیرفته نشده و اگه خانمت متوجه بشه که حتما میشه برای زندگیت و اینده ات مشکلات زیادی پیش می یاد و دیگه بعدن نمیتونی بیای بگی از زندگیت راضی هستی.

    دوم اینکه اون خانم حتما بهت وابسته خواهد شد و بعد خلاصی از دستش تقریبا غیرممکن میشه. یعنی دیگه ازدواج موقت نیست باید به عنوان ازدواج دوم روی اون حساب کنی

    سوم اینکه نمیدونم رابطه ات با همسرت در چه حدی هست ولی عشق بین زن و مرد حتما دو سر بیشتر نمیتونه داشته باشه، هر تغییری که در اون بدهی دیگه رابطه عاشقانه نمیتونه باشه. منظورم اینه که خواسته ناخواسته همچین رابطه ای روی محبت و توجه و نوع ارتباطت با همسرت حتما تاثیر میزاره و اگه الان کیفیت خوبی داره دیگه در این حد باقی نخواهد موند(البته اگه الان کیفیت خوبی داره)

    خلاصه اینکه فکر نکنم وقتی از زندگیت و همسرت راضی هستی همچین کاری زیاد منطقی باشه. حتی اون رابطه دوستانه سالم هم منطقی نیست.

  5. 12 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 08 خرداد 93), parvizb (چهارشنبه 07 خرداد 93), pasta (جمعه 09 خرداد 93), shirin_a (چهارشنبه 07 خرداد 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 07 خرداد 93), واحد (پنجشنبه 08 خرداد 93), مهربونی... (پنجشنبه 08 خرداد 93), zendegiye movafagh (چهارشنبه 07 خرداد 93), بی نهایت (چهارشنبه 07 خرداد 93), خیال (چهارشنبه 07 خرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 07 خرداد 93), شهراز (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  6. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 مهر 93 [ 16:40]
    تاریخ عضویت
    1392-12-23
    نوشته ها
    82
    امتیاز
    687
    سطح
    13
    Points: 687, Level: 13
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 205 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط toojih نمایش پست ها
    جناب 232، خیلی خوب میشد اگه میتونستی اینکار رو بدون دردسر انجام بدی ولی متاسفانه چندتا مشکل تقریبا بزرگ هست.

    یکی اینکه این موضوع توی ایران هنوز پذیرفته نشده و اگه خانمت متوجه بشه که حتما میشه برای زندگیت و اینده ات مشکلات زیادی پیش می یاد و دیگه بعدن نمیتونی بیای بگی از زندگیت راضی هستی.

    دوم اینکه اون خانم حتما بهت وابسته خواهد شد و بعد خلاصی از دستش تقریبا غیرممکن میشه. یعنی دیگه ازدواج موقت نیست باید به عنوان ازدواج دوم روی اون حساب کنی

    سوم اینکه نمیدونم رابطه ات با همسرت در چه حدی هست ولی عشق بین زن و مرد حتما دو سر بیشتر نمیتونه داشته باشه، هر تغییری که در اون بدهی دیگه رابطه عاشقانه نمیتونه باشه. منظورم اینه که خواسته ناخواسته همچین رابطه ای روی محبت و توجه و نوع ارتباطت با همسرت حتما تاثیر میزاره و اگه الان کیفیت خوبی داره دیگه در این حد باقی نخواهد موند(البته اگه الان کیفیت خوبی داره)

    خلاصه اینکه فکر نکنم وقتی از زندگیت و همسرت راضی هستی همچین کاری زیاد منطقی باشه. حتی اون رابطه دوستانه سالم هم منطقی نیست.
    یکی اینکه این موضوع توی ایران هنوز پذیرفته نشده....
    من در مورد این پست ترجیح میدم نظر ندم فقط این جمله شما جناب توجیح برام جالب و خنده دار اومد! باید خدمتتون عرض کنم که شما جوری گفتید که این کار توی ایران پذیرفته نیست انگار این آقا میخوان یک حرکت روشنفکرانه و اروپایی بزنن!! برادر محترم ایشون با وجود داشتن یک همسر نمونه و زندگی ایده آل میخوان یه تنوعی تو زندگیشون ایجاد کنن که یه وقت بد نگذره بهشون خدای نکرده! و اتفاقا به غیر از کشورای عربی ! تنها جایی که این کار با دلایل به اصلاح شرعی! توجیح میشه فقط توی ایران عزیزمونه و لا غیر! خدمتتون عرض شود که خارج از ایران و اصولا توی هر فرهنگ و ملیتی خیانت خیلی نا پسنده اونم بدون داشتن عذر و بهانه و صرفا به دلیل خوش گذرونی! اتفاقا خارجیا تو ازدواجشون از ما خیلی متعهدانه تر عمل میکنن. کمتر ازدواج می کنن، دیر تر ازدواج می کنن ولی وقتی ازدواج می کنن عموما خیلی مسئولانه تر و متعهدانه تر برخورد می کنن با شریکشون.



  7. 8 کاربر از پست مفید خانوم شین تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 07 خرداد 93), m.reza91 (چهارشنبه 07 خرداد 93), mahasty (چهارشنبه 07 خرداد 93), toojih (پنجشنبه 08 خرداد 93), واحد (پنجشنبه 08 خرداد 93), zendegiye movafagh (چهارشنبه 07 خرداد 93), دنیای وارونه (پنجشنبه 08 خرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  8. #5
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    آقای محترم،

    همون دوستی سالم و تعریف شده تون هزار تا اشکال توش هست.
    این یکی را که دیگه نه شرع بهتون اجازه داده و نه قانون، که بخوای بزنینش تو سر خانمها و بگین خلاف قانون حرف می زنید.
    کجای شرع گفته مردها با زنان مطلقه دوست بشن و زنها از مردان مطلقه دور باشن؟


    خوبه خانمتون هم با یک مرد مطلقه دوستی سالم و تعریف شده داشته باشه و عاشق ادب و شخصیتش بشه؟

    شاید اون ساعتهایی که خانم محترم در حال بردن دل شما هستند، خانمتون دلش گرفته باشه و به کسی برای هم صحبتی نیاز داشته باشه
    شما که وقت ندارید و مشغول حظ بردن از ادب و متانت یه خانم دیگه هستید
    حداقل به اطلاع خانمتون برسونید که ایشون هم برن یه مرد مطلقه ای چیزی پیدا کنند از ادبش بهره مند بشن

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط خانوم شین نمایش پست ها

    من در مورد این پست ترجیح میدم نظر ندم فقط این جمله شما جناب توجیح برام جالب و خنده دار اومد! باید خدمتتون عرض کنم که شما جوری گفتید که این کار توی ایران پذیرفته نیست انگار این آقا میخوان یک حرکت روشنفکرانه و اروپایی بزنن!!

    اتفاقا منم می خواستم پست آقای توجیه را لایک بزنم، سر این جمله مشکل داشتم
    پست خوبی بود، اما نفهمیدم این "ایران" از کجا اومد؟!

    طوری نوشتن انگار قراره انشاله در برنامه دهم توسعه، به این هدف مهم فرهنگی اجتماعی دست پیدا کنیم.
    فعلا هنوز آمادگیش را نداریم
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  9. 13 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 08 خرداد 93), mis-marjan (چهارشنبه 07 خرداد 93), reihane_b (چهارشنبه 07 خرداد 93), S.H.I.D.E.H (چهارشنبه 07 خرداد 93), shirin_a (چهارشنبه 07 خرداد 93), toojih (پنجشنبه 08 خرداد 93), واحد (پنجشنبه 08 خرداد 93), zendegiye movafagh (چهارشنبه 07 خرداد 93), آویژه (چهارشنبه 07 خرداد 93), افتابگردون (چهارشنبه 07 خرداد 93), بی نهایت (چهارشنبه 07 خرداد 93), خانوم شین (چهارشنبه 07 خرداد 93), شمیم الزهرا (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  10. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 خرداد 93 [ 07:40]
    تاریخ عضویت
    1391-10-28
    نوشته ها
    87
    امتیاز
    1,574
    سطح
    22
    Points: 1,574, Level: 22
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    3

    تشکرشده 69 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    آقای محترم،

    همون دوستی سالم و تعریف شده تون هزار تا اشکال توش هست.
    این یکی را که دیگه نه شرع بهتون اجازه داده و نه قانون، که بخوای بزنینش تو سر خانمها و بگین خلاف قانون حرف می زنید.
    کجای شرع گفته مردها با زنان مطلقه دوست بشن و زنها از مردان مطلقه دور باشن؟


    خوبه خانمتون هم با یک مرد مطلقه دوستی سالم و تعریف شده داشته باشه و عاشق ادب و شخصیتش بشه؟

    شاید اون ساعتهایی که خانم محترم در حال بردن دل شما هستند، خانمتون دلش گرفته باشه و به کسی برای هم صحبتی نیاز داشته باشه
    شما که وقت ندارید و مشغول حظ بردن از ادب و متانت یه خانم دیگه هستید
    حداقل به اطلاع خانمتون برسونید که ایشون هم برن یه مرد مطلقه ای چیزی پیدا کنند از ادبش بهره مند بشن

    - - - Updated - - -



    اتفاقا منم می خواستم پست آقای توجیه را لایک بزنم، سر این جمله مشکل داشتم
    پست خوبی بود، اما نفهمیدم این "ایران" از کجا اومد؟!

    طوری نوشتن انگار قراره انشاله در برنامه دهم توسعه، به این هدف مهم فرهنگی اجتماعی دست پیدا کنیم.
    فعلا هنوز آمادگیش را نداریم
    یعنی من همیشه عاشق پستای خانم شیدام میزنه تو خال

  11. کاربر روبرو از پست مفید شکوفه کویری تشکرکرده است .

    شیدا. (سه شنبه 13 خرداد 93)

  12. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 خرداد 96 [ 08:11]
    تاریخ عضویت
    1392-1-27
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    4,855
    سطح
    44
    Points: 4,855, Level: 44
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    129

    تشکرشده 303 در 118 پست

    Rep Power
    36
    Array
    ازدواج موقت منع دینی نداره.
    به خاطر همین تالار همدردی همیشه دوستی مذکر و مونث رو رد میکنه همینه دیگه از رابطه ی سالم شروع میشه میرسه به اینجا البته به نظر من میشه رابطه ی ناسالم.
    ایکاش ایکاش و ایکاش ما خانم ها به هم جنس های خودمون رحم میکردیم.امثال این خانم هستند که باعث میشن برخورد بدی در جامعه با خانم های مطلقه و بیوه بشه و هر زنی از برقراری ارتباط با اونها دوری کنه.
    اقای محترم الان شما نه علاقه مند به اون خانم هستید نه عاشق بلکه فقط از روی هوی و هوس خود حرف میزنید ازتون خواهش میکنم هوس رو با عشق اشتباه نگرید چون هیچ وقت در یک قلب دو عشق جای نمیگیرد.
    لطفا از این خانم دوری کنید چون از نظر بنده این خانم مسموم هستند.لطفا به همسرتون بیشتر محبت کنید و همیشه فقط به یاد همسرتون باشید

  13. 10 کاربر از پست مفید setareh 1390 تشکرکرده اند .

    parvizb (چهارشنبه 07 خرداد 93), pasta (جمعه 09 خرداد 93), shirin_a (چهارشنبه 07 خرداد 93), toojih (پنجشنبه 08 خرداد 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 07 خرداد 93), واحد (پنجشنبه 08 خرداد 93), مهربونی... (پنجشنبه 08 خرداد 93), zendegiye movafagh (چهارشنبه 07 خرداد 93), بابک 1369 (چهارشنبه 07 خرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  14. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 خرداد 97 [ 10:51]
    تاریخ عضویت
    1392-9-10
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    4,906
    سطح
    44
    Points: 4,906, Level: 44
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 48.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    122

    تشکرشده 156 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    همیشه فکر می کردم اگه یک زن توی زندگی هیچی برای همسرش کم نگذاره و همه چوره رضایتش و تامین بکنه، شوهرش دست از پا خطا نمی کنه و همیشه بهش وفادار می مونه. اما نگو قضیه برعکس بوده. خوب بودن بیش از حد زن باعث میشه انقدر به آقا خوش بگذره و به اصطلاح خوشی بزنه زیر دلش که دو تا دو تا زن دلش بخواد. لیاقت امثال شما زن هایی هستند که انقدر به شوهر همه جوره سخت میگیرن که آقای خونه زیر بار مشکلات نمی تونه کمر راست کنه و وقت برای این جور فکرا نداره. در این مواقعه که مرد میگه همون یه دونه اش هم از سرم زیادیه.
    بله . واقعا کاش همچین زنی نصیب شما میشد


  15. 11 کاربر از پست مفید S.H.I.D.E.H تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 07 خرداد 93), parvizb (چهارشنبه 07 خرداد 93), toojih (پنجشنبه 08 خرداد 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 07 خرداد 93), واحد (پنجشنبه 08 خرداد 93), مهربونی... (پنجشنبه 08 خرداد 93), zendegiye movafagh (چهارشنبه 07 خرداد 93), بی نهایت (چهارشنبه 07 خرداد 93), دنیای وارونه (پنجشنبه 08 خرداد 93), دريا88 (چهارشنبه 07 خرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  16. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    سلام
    یعنی همیشه باید یا زن یا شوهر بد اخلاق باشن که همسرشون بیاد تلاش کنه اخلاق همسرش خوب باشه
    وقتی یه طرف زیادی خوب باشه نتیجش میشه همین
    خوشی میزنه .....
    یعنی یه لحظه فکر کنید اگه خانومتون بفهمه چه حالی پیدا می کنه . فکر میکنه همه خوبیهاتون نقش بازی کردن بوده و دیگه هیچ وقت بهتون اعتماد نمی کنه . همچنین بچه هاتون دیگه بهتون افتخار نمی کنن و از نظر همه بی تعارف میشین آدمی که پی هوا و هوسش رفته و ...
    خود دانید می تونید زندگی خوب و بی دردسرتون رو ادامه بدین یا اینکه همسرتون بفهمه و بدبختی هاتون شروع شه و کانون گرم خانوادتون رو از دست بدید
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟

  17. 7 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    parvizb (چهارشنبه 07 خرداد 93), toojih (پنجشنبه 08 خرداد 93), واحد (پنجشنبه 08 خرداد 93), مهربونی... (پنجشنبه 08 خرداد 93), بی نهایت (چهارشنبه 07 خرداد 93), خیال (چهارشنبه 07 خرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  18. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 خرداد 93 [ 16:26]
    تاریخ عضویت
    1393-3-07
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    71
    سطح
    1
    Points: 71, Level: 1
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام خدمت همه دوستان عزیز
    از اینکه نسبت به پیام من واکنش نشون دادید و مطلب نوشتید ممنونم. هرچند صحبت هاتون کمی تند و غیر کارشناسانه است که البته طبیعیه بخاطر اینکه عموما خانم های محترم بودند که مطالعه کردند و پیام گذاشتند.
    لازم می دونم بگم من به جزئیات این موضوع واقفم و به همین دلیله که این رابطه رو دارم مدیریت می کنم.
    بهر حال ممنون از توجهتون.


 
صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.