به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 01 مرداد 95 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1392-10-10
    نوشته ها
    135
    امتیاز
    4,066
    سطح
    40
    Points: 4,066, Level: 40
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    305

    تشکرشده 145 در 59 پست

    Rep Power
    30
    Array

    چه طور همسرم رو متوجه نیاز های عاطفی خودم کنم بدون اینکه احساس کنه وابستگی زیادی بهش دارم

    سلام به همه ی همدردیها...
    دوستان من از طرف همسرم به اندازه ی کافی محبت دریافت نمیکنم.
    قبلا زیاد دراین مورد صحبت کردیم مشاوره هم رفتیم ولی متاسفانه نتیجش این شد که یه مدت اینجوری فکر میکرد که من زیادی حساسم یا وابستگی کاذب دارم و انگار به جای اینکه به فکر پرکردن این خلا باشه بیشتر میخواست از من فرار کنه.

    تا اینکه تصمیم گرفتم بهش ثابت کنم میتونم مستقل باشم و یه جورایی بگم که محتاجش نیستم وهمین باغث شد بیشتر بهم توجه کنه (البته مشکلات زیاد دیگه ای هم داشتیم که بهتر شدن رابطمون هم به این روند کمک کرد)

    ولی من فقط کمتر نشون میدم اما هنوز هم دلم میخواد خیلی بیشتر بهم محبت کنه.مثلا وقتی صبح تا عصر کلاس هست و وقتی میاد خونه یا تلویزیون رو روشن میکنه یا سرش توی لپ تاپه.یا با اینکه تا عصر بیرو ن بوده میخواد بره استخر.... البته این مختص روزهایی که تاعصرکلاسه نیست وقتی هم همش خونه هست همینطوره یا توی مهمونی و سفر وهر جای دیگه کمبود توجهش رو احساس میکنم.

    البته اینو هم بگم من ادم کم حرف یا خیلی ارومی نیستم وخیلی وقت ها هم میتونم کار ی کنم که خودش تلویزیون رو خاموش کنه وبه من توجه کنه ولی خسته شدم از اینکه همیشه باید به عبارتی کلی نقشه بکشم وبرنامه بریطم تا بهم توجه کنه.

    وقتی بهش میگم میگه من که نمیتونم همش حواسم به تو باشه و یه جورایی فکر میکنه انتطار من زیادیه.
    بیشتر ازین هم نمیتونم بهش بگم چون ممکنه باز رفتارش مثل قبل بشه.

    در عالم خرید گل و کادو و پیام عاشقانه و این چیز ها هم نیست.البته احساساتی هست ولی اهل ادا نیست.این که من یا مشاور یا هرکس دیگه ای بهش بگیم تاثیری روش نداره.وفکر میکنم فقط باید کاری کنم که خودش به صورت خودکار به این فکر بیفته.

    خلاصه اینکه این کمبود محبت شوهرم خیلی منو اذیت میکنه.
    لطفا راهنماییم کنید که چکارکنم؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید yasna1990 تشکرکرده است .

    هم آوا (سه شنبه 19 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. جملاتی زیبا و پر محتوا (2)
    توسط hamed65 در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 157
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 فروردین 97, 01:07
  2. گزیده - احساس بی میلی و ناتوانی در رابطه جنسی
    توسط meinoush در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 خرداد 93, 20:41
  3. ترس از اعتیاد همسرم بخاطر خوردن زیاد قرص تورخدا کمک کنید
    توسط *atoosa در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 10 فروردین 92, 18:53
  4. توجه زیاد مادرشوهر به زندگی ام
    توسط mona1990 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 18 آبان 91, 20:22
  5. جملاتی زیبا و پر محتوا
    توسط setareh در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 599
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 دی 90, 01:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.