با سلام.
من واقعا نیاز به مشاوره حضوری دارم.
و تو شهر ما این امکان نیست.اصصصلا مشاوره خوب نیست.یه مشاور داریم که اونم امتحان کردم و اصن به دردم نخورد متاسفانه.
خواستم ببینم امکان مشاوره حضوری با جناب مدیر همدردی وجود داره؟
واقعا بهش نیاز دارم
تشکرشده 142 در 78 پست
با سلام.
من واقعا نیاز به مشاوره حضوری دارم.
و تو شهر ما این امکان نیست.اصصصلا مشاوره خوب نیست.یه مشاور داریم که اونم امتحان کردم و اصن به دردم نخورد متاسفانه.
خواستم ببینم امکان مشاوره حضوری با جناب مدیر همدردی وجود داره؟
واقعا بهش نیاز دارم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)