با سلام.
من واقعا نیاز به مشاوره حضوری دارم.

و تو شهر ما این امکان نیست.اصصصلا مشاوره خوب نیست.یه مشاور داریم که اونم امتحان کردم و اصن به دردم نخورد متاسفانه.

خواستم ببینم امکان مشاوره حضوری با جناب مدیر همدردی وجود داره؟


واقعا بهش نیاز دارم