به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 دی 92 [ 21:32]
    تاریخ عضویت
    1392-9-11
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    103
    سطح
    2
    Points: 103, Level: 2
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Tavajoh تغییرات ظاهری بعد از ازدواج بخاطر همسر

    سلام دوستان.راستش نمیدونم چه عنوانی برای مشکل من مناسبه.من 27 سالمه و 1سال و نیم هست که ازدواج کردم.و همسرم هم خیلی دوست دارم و اونم همینطور. شکرخدا زندگی خوبی داریم. فقط چند بار دعوامون شد که من باید کنترل می کردم اما نکردم و موضع گرفتم. ما عقاید مذهبیمون باهم تفاوت داره.من دینو به چادر و نماز و روزه اش نمیبینم اما اون اینطور نیست. به نظر من خدا هیچوقت چیزی که باعث سختی تو زندگی بشه رو برامون نفرستاده.(مثل همین چادر). من قبل ازدواج یه دختر معمولی بودم.چادر نداشتم اما بعد ازدواج با همسرم چادرو قبول کردم تا باهاش ازدواج کنم. ما تو محیط کار باهم آشنا شدیم.قبل از همسرم هیچ ارتباطی با جنس مخالف نداشتم.اون اومد تو زندگیم و منو عاشق کرد.من از اعتقاداتم بهش گفتم اما اون توجه نکرد و نرفت.به من میگفت که فقط حجابت کامل باشه.چادر نمیخواد بذاری اما بعد اینکه مادرش مخالفت کرد و نذاشت ازدواج کنیم همسرم هم موضع گرفت و گفت اگه دوسم داشتی قبول می کردی.که بعد از 1سال وقتی دوباره اومدن خاستگاری پذیرفتم چادری شم. این مسئله باعث شکستن غرورم شد. البته وانمود کردم که چون دوسش دارم این برام مهم نیست. اما با خودم درگیرم که نباید خودمو تغییر می دادم.بضی وقتا میگم اگه اون از اول باهام صادق بود و همه چیزو بهم می گفت و اگه من 1بار خانوادشو میدیدم هیچوقت الان زنش نبودم.از طرفی هم نمیخام ناشکری کنم چون از بودن با اون لذت می برم .اما تنها سختیم چادره که دوس دارم اون هم یکم کوتاه بیاد.آخه بضی خواسته هاش آزارم میده. مثلأ ازم میخاد پیش فامیلام که قبلا خیلی راحت بودم الن چادر بذارم حتی تو خونه و این برای من قابل تحمل نیست. چون این فرهنگ خانواده اونه نه من. چه کنم؟ نمیخام دعوامون بشه.یه جور پیشنهاد بدین که بتونم بتدریج این آدم سرسختو تغییر بدم.مرسی

  2. کاربر روبرو از پست مفید irana تشکرکرده است .

    جاثیه (سه شنبه 26 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 98
    آخرين نوشته: شنبه 05 مهر 93, 01:51
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 اردیبهشت 93, 09:49
  3. میخوام تغییرکنم...
    توسط tamanna139269 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: شنبه 29 تیر 92, 22:43
  4. آیا تنها راه نجات زندگی ام تغییر خودم است؟ این تغییر یعنی چی؟
    توسط خاموش در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 فروردین 90, 12:55

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.