به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array

    6 واسه آیندم چکار کنم؟

    بچه ها نمیخواستم تاپیکی ایجاد کنم اما واقعا نمیدونم چکار کنم.از طرفی خانوادم میگن این درسای سختو رهاکن.داری آب میشی.آخرش که چی؟35-36سالگی که تو مدرک بگیری دیگه هیچ جا نمیتونی کار کنی.
    از یه طرف فشار درساست از طرفی نا امید شدن توسط خانوادم.از طرفی برقراری آرامش درونی خودم وترک گناه وتلاش برای نزدیک شدن به خدا.
    دیگه مخم هنگ کرده.

  2. کاربر روبرو از پست مفید earth تشکرکرده است .

    faghat-KHODA (شنبه 18 آبان 92)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 بهمن 92 [ 11:43]
    تاریخ عضویت
    1392-3-01
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    909
    سطح
    16
    Points: 909, Level: 16
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    67

    تشکرشده 218 در 126 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    33
    Array
    خيلي از خانواده ها رو منم ديدم كه بيشتر از اينكه بخواهن دخترشون به مدارج عالي برسن
    دوست دارن ازدواج كنه -سروسامون بگيره بعد درسش رو خواست ادامه بدن به نظر من اگه فقط به عنوان يك نظر ابراز كنن اشكالي نداره
    ولي اگه بخوان پشت طرف رو خالي كنن نه درست نيست
    خانواده شما هم همين نظر رو دارن ؟

  4. 2 کاربر از پست مفید gisu تشکرکرده اند .

    earth (دوشنبه 13 آبان 92), faghat-KHODA (شنبه 18 آبان 92)

  5. #3
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    بله گیسو عزیز من از طرف اونا خیلی تو فشارم.نشده یک کاری بکنم وازم راضی باشن.فقط از هنری که دارم خیلی راضین.میگن همین هنرتو ادامه بده.
    من اصلا نمیخوام شکایت کنم.اونا همینن.من باید چکار کنم که کمی دلگرم بشم؟نمیدونم شاید درست بگن ومن بیخود دارم خودمو خسته میکنم.
    دوبار استخاره گرفتم وگفتن باید این درسو رهاکنم.خب بعدش چی؟باز بشینم تو خونه عذاب بکشم که خواستگارا به خاطر تحصیلاتم منو نخواستن؟
    انگیزه من بیشتر این بود که دوست داشتم از بقیه کمتر نباشم که بخوان منو بدون دیدن وفقط به خاطر سن یا تحصیلات رد کنن.

    - - - Updated - - -

    بامشاور هم صحبت کردم اما نتونست کمکی بکنه.

  6. کاربر روبرو از پست مفید earth تشکرکرده است .

    faghat-KHODA (شنبه 18 آبان 92)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 بهمن 92 [ 11:43]
    تاریخ عضویت
    1392-3-01
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    909
    سطح
    16
    Points: 909, Level: 16
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    67

    تشکرشده 218 در 126 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    33
    Array
    من كاملا شرايط شمارو درك ميكن چون من هم در موقعيت شما قرار دارم من با وجود 22 سال و اينكه دانشجو هستم خب واقعا به قول شما اونا اين طوري هستن ديگه --تحت فشار قرارم ميدن كه ازدواج كنم --چرا؟چون بقيه شوهر كردن من موندم!!!!!!!!!ميدونم شما هم مثل من تخريب روحي ميشيد ولي ايا طرز فكر ما و شما با اونا يكيه يعني اگه بچه ما هم رسيد به 20-22 بهش ميگيم بجنب شوهر كن جا نموني؟!!مطمعنا ما اين طوري نيستيم (اين چيز هايي كه به شما ميگم خودم هم مخاطبش هستم)اون كاري رو كه ميدوني درسته انجام بده بالاخره دانشجو(چه خوب)هستي و متوجه جامعه هستي ديگه الان 18سالگي دختر شوهر نميدن چرا؟چون معيارها تغير كرده الان كيفيت مهمتر از كميت شده --الان افتخار ميكنن به كساني تحصيل كرده باشه-فهميده باشه--نه اينكه كي چند تا زير18 دختر شوهر داده--مشكل ما بااينه كه خانواده هامون كمي سنتي هستن و حرف مردم هنوز سنده براشون نه اينكه باهاشون مقابله كنيم اما درستش اينه كه عاقلانه تصميم بگيريم و عمل كنيم سعي كن از زندگيت اونطور كه دوست داري لذت ببري حتي با كمترين امكانات و محدوديت ها خيلي سخته ولي شدنيه.

    - - - Updated - - -



    من كاملا شرايط شمارو درك ميكن چون من هم در موقعيت شما قرار دارم من با وجود 22 سال و اينكه دانشجو هستم خب واقعا به قول شما اونا اين طوري هستن ديگه --تحت فشار قرارم ميدن كه ازدواج كنم --چرا؟چون بقيه شوهر كردن من موندم!!!!!!!!!ميدونم شما هم مثل من تخريب روحي ميشيد ولي ايا طرز فكر ما و شما با اونا يكيه يعني اگه بچه ما هم رسيد به 20-22 بهش ميگيم بجنب شوهر كن جا نموني؟!!مطمعنا ما اين طوري نيستيم (اين چيز هايي كه به شما ميگم خودم هم مخاطبش هستم)اون كاري رو كه ميدوني درسته انجام بده بالاخره دانشجو(چه خوب)هستي و متوجه جامعه هستي ديگه الان 18سالگي دختر شوهر نميدن چرا؟چون معيارها تغير كرده الان كيفيت مهمتر از كميت شده --الان افتخار ميكنن به كساني تحصيل كرده باشه-فهميده باشه--نه اينكه كي چند تا زير18 دختر شوهر داده--مشكل ما بااينه كه خانواده هامون كمي سنتي هستن و حرف مردم هنوز سنده براشون نه اينكه باهاشون مقابله كنيم اما درستش اينه كه عاقلانه تصميم بگيريم و عمل كنيم سعي كن از زندگيت اونطور كه دوست داري لذت ببري حتي با كمترين امكانات و محدوديت ها خيلي سخته ولي شدنيه.

  8. 2 کاربر از پست مفید gisu تشکرکرده اند .

    earth (سه شنبه 14 آبان 92), reihane_b (چهارشنبه 15 آبان 92)

  9. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1392-6-29
    نوشته ها
    64
    امتیاز
    1,248
    سطح
    19
    Points: 1,248, Level: 19
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 67 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    می تونم بپرسم رشته شما چیه؟؟

  10. کاربر روبرو از پست مفید jonube-sorkh تشکرکرده است .

    earth (سه شنبه 14 آبان 92)

  11. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    زمین جان الان چند سالته؟ داری چه مقطعی درس می خونی؟ کارشناسی؟

  12. کاربر روبرو از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده است .

    earth (سه شنبه 14 آبان 92)

  13. #7
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط jonube-sorkh نمایش پست ها
    سلام
    می تونم بپرسم رشته شما چیه؟؟
    سلام
    رشته مهندسی...میخونم.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    زمین جان الان چند سالته؟ داری چه مقطعی درس می خونی؟ کارشناسی؟
    سلام
    32 کارشناسی

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    زمین جان الان چند سالته؟ داری چه مقطعی درس می خونی؟ کارشناسی؟
    سلام
    32 کارشناسی

  14. کاربر روبرو از پست مفید earth تشکرکرده است .

    faghat-KHODA (شنبه 18 آبان 92)

  15. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    زمین جان حتما و حتما درست را ادامه بده!!! الان دیگه تقریبا همه مدرک کارشناسی دارن.حتی از پیام نور و آزاد و... .

  16. 3 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 15 آبان 92), earth (چهارشنبه 15 آبان 92), faghat-KHODA (شنبه 18 آبان 92)

  17. #9
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    زمین جان حتما و حتما درست را ادامه بده!!! الان دیگه تقریبا همه مدرک کارشناسی دارن.حتی از پیام نور و آزاد و... .
    سلام
    درسته الان همه مدرک کارشناسی دارن.اما باید خیلی خیلی روحیمو تقویت کنم تا درمقابل حرفای تمام خانوادم اذیت نشم.همیشه دوست دارن بگن این راهی که میری اشتباست.
    خب منم حق دارم این دوروز عمرمو هرطور دوست دارم زندگی کنم.گاهی بهشون میگم من اگر برم یه شهر دیگه راحتترم چون شماها به همه چی من کار دارید ونمیدونید منم بایدواسه آینده خودم تصمیم بگیرم.به هر روشی که مشاور گفته باهاشون رفتار کردم اما هیچی باعث نمیشه بزارن به حال خودم باشم.
    من نمیخوام به گذشته حتی فکر کنم اما همش با حرفاشون بهم انرزی منفی میدن وباعث میشن هیچوقت نتونم در مورد چیزی باهاشون حرف بزنم.
    خواهرم میخواد بره خارج از کشور واسه دکتری بخونه همشون هر روز بهش افتخار میکنن وتشویقش میکنن اما وقتی درسامو خوب میخونم میگن خب که چی؟تو واسه درس آفریده نشدی.حتی خواهرم که تحصیلکرده است میگه ولش کن برو کلاس زبان خودتو الاف درس نکن.
    شما هم اگر جای من بودید یه جا کم میاوردید.
    آخه اینهمه فشار از همه طرفو فقط با توکل به خدا میشه تحمل کرد.باید خیلی قوی باشم.خیلی زیاد.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    زمین جان حتما و حتما درست را ادامه بده!!! الان دیگه تقریبا همه مدرک کارشناسی دارن.حتی از پیام نور و آزاد و... .
    سلام
    درسته الان همه مدرک کارشناسی دارن.اما باید خیلی خیلی روحیمو تقویت کنم تا درمقابل حرفای تمام خانوادم اذیت نشم.همیشه دوست دارن بگن این راهی که میری اشتباست.
    خب منم حق دارم این دوروز عمرمو هرطور دوست دارم زندگی کنم.گاهی بهشون میگم من اگر برم یه شهر دیگه راحتترم چون شماها به همه چی من کار دارید ونمیدونید منم بایدواسه آینده خودم تصمیم بگیرم.به هر روشی که مشاور گفته باهاشون رفتار کردم اما هیچی باعث نمیشه بزارن به حال خودم باشم.
    من نمیخوام به گذشته حتی فکر کنم اما همش با حرفاشون بهم انرزی منفی میدن وباعث میشن هیچوقت نتونم در مورد چیزی باهاشون حرف بزنم.
    خواهرم میخواد بره خارج از کشور واسه دکتری بخونه همشون هر روز بهش افتخار میکنن وتشویقش میکنن اما وقتی درسامو خوب میخونم میگن خب که چی؟تو واسه درس آفریده نشدی.حتی خواهرم که تحصیلکرده است میگه ولش کن برو کلاس زبان خودتو الاف درس نکن.
    شما هم اگر جای من بودید یه جا کم میاوردید.
    آخه اینهمه فشار از همه طرفو فقط با توکل به خدا میشه تحمل کرد.باید خیلی قوی باشم.خیلی زیاد.

  18. 2 کاربر از پست مفید earth تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (شنبه 18 آبان 92), reihane_b (چهارشنبه 15 آبان 92)

  19. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    earth عزیز
    چرا اینقدر به حرف و نظر دیگران اهمیت میدی؟
    منم قبلا همینجوری بودم.
    ولی یکم بی خیال باش.
    کار خودتو بکن.
    درس خوندن که بد نیست. مگه تو به اینکه داری با درس خوندن کار خوبی انجام میدی شک داری؟
    پس بذار هر کی هر چی میخواد بگه.

    میدونم سخته. ولی وقتی یه تصمیمی میگیری که به نظر خودت درسته، دیگه کاری به حرفای دیگران نداشته باش.

    راستی شاغل هم هستید؟

    - - - Updated - - -

    یکم سعی کن پوست کلفت باشی.

  20. 6 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 15 آبان 92), earth (چهارشنبه 15 آبان 92), faghat-KHODA (شنبه 18 آبان 92), gisu (چهارشنبه 15 آبان 92), reihane_b (چهارشنبه 15 آبان 92), مصباح الهدی (چهارشنبه 15 آبان 92)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.