خیلی به درد نخورم. قفل شدم. هیچ کار مثبتی نمی تونم بکنم. تمرینات آقای sci برای برنامه ریزی هم انجام ندادم. فقط روز اول. بعد دیگه حسش نبود. از خودم متنفرم. کاش یکی یه لطفی میکرد این مایه ی ننگ رو از رو زمین جمع میکرد.