سلام دوستان
یه سوال به ذهنم رسیده که فقط اینجا میتونم به راه حل برسم
اگه یه دختر در گذشته رابطه جنسی داشته باشه-نه در حد از دست دادن پرده-آیا در آینده که قراره ازدواج کنند باید به شوهرش یا خاستگار بگه؟یا گفتنش الزامی نیست؟
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام دوستان
یه سوال به ذهنم رسیده که فقط اینجا میتونم به راه حل برسم
اگه یه دختر در گذشته رابطه جنسی داشته باشه-نه در حد از دست دادن پرده-آیا در آینده که قراره ازدواج کنند باید به شوهرش یا خاستگار بگه؟یا گفتنش الزامی نیست؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)