به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 اردیبهشت 93 [ 22:00]
    تاریخ عضویت
    1392-5-27
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    662
    سطح
    13
    Points: 662, Level: 13
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    893

    تشکرشده 67 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    New2 نمیتونم راجع به خواستگارم تصمیم قطعی بگیرم

    سلام به همه دوستان

    من حدودا 14 ماهه از طریق معرف با آقایی آشناشدم ما فقط 2بار همدیگرو دیدیم و رابطمون بیشتر تلفنی بوده، دلیل اینکه رابطه ما انقدر طولانی شده و ایشون هنوز برای خواستگاری رسمی نیومدن اینه که ایشون 7 ماهه که شاغل شدن و قبل از اون میشه گفت تقریبا بیکار بودن البته کم سن و سال نیستن(30سالشونه) قبلا ورزشی رو بصورت نیمه حرفه ای دنبال میکردن که متاسفانه ازاون طریق به جایی نرسیدن و درآمد بالایی نداشتن بعد از آشنایی با منم، من باهاشون صحبت کردم که سن شما طوریه که دیگه زمانی برای وقت تلف کردن و دوباره دنبال اون رشته ورزشی رفتن به امید اینکه شاید در آینده موفق بشین ندارین خودشون هم به این نتیجه رسیده بودن که دیگه فایده ای نداره و باید به فکر شغل دیگه ای باشن، در حال حاضر مشغولن ولی با درآمد ماهی 700-800 تومن

    و حالا مشکل من در تصمیم گیری راجع به این آقا: اول اینکه من احساس میکنم ایشون تو کار تنبل هستن و کلا انگار الان خیلی داره به خودش فشار میاره که کار میکنه و با توجه به اینکه الان با یه نفر شریک هستن وخودشون به تنهایی کار نمیکنن من هنوز از عرضه و جنم کاری این آقا مطمئن نشدم، ازاینکه آیا خودش به تنهایی میتونه کار کنه و یه زندگی رو بچرخونه یا نه آدم وابسته ایه که فقط میتونه بعنوان یه زیردست کار کنه(فکر میکنم از اینکه تنهایی دست به کاری بزنه واهمه داره و همیشه دوست داره مسئولیت با کسی دیگه باشه و این زیردست باشه) (من لیسانس دارم و کار ثابتی ندارم ولی بیکارم نمیمونم و تا حالا چندین جابا حقوقهای حدود 400 تومن کار کردم) نمیدونم چطور میتونم از این بابت خیالم راحت شه؟ اگه دوستان راهی میتونن نشون بدن یا کمکی کنن ممنون میشم

    و مشکل دوم مسائل اعتقادیه، من از نظراعتقادی آدم متوسطیم یعنی نه خیلی تند و نه خیلی سست ولی این آقا میشه گفت کلا ازدین اسلام برگشتن با توجه به حرفهایی که میزنه و کتابهایی که میخونه و میگه چند ساله دارم این کتابها رو مطالعه میکنم و از راهی که دارم میرم مطمئنم و هرگز برنمیگردم، اینم واسم یه مشکله،نمیدونم بعدها چقدر مشکل ساز میشه؟ خواهش میکنم اگه میتونید همفکری یا کمکی داشته باشید دریغ نکنید، از بلاتکلیفی خسته شدم
    ویرایش توسط shabnam z : شنبه 13 مهر 92 در ساعت 12:48 دلیل: اشتباه در نگارش


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با مردی که تو رابطه آشنایی برای ازدواج نمیتونه تصمیم جدی و قطعی بگیره و شک داره چیکار باید کرد؟
    توسط helix1 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 شهریور 95, 11:49
  2. قد من از خواستگارم بلندتر است نمیتونم تصمیم بگیرم.
    توسط aban در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 29 تیر 92, 22:21
  3. آرمان عشق واقعی - چطور میتونم اونو داشته باشم؟ (علاقه به همجنس)
    توسط کیارش۲ در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 فروردین 91, 18:18
  4. یک تصمیم واقعی
    توسط مینا 22 در انجمن راههای شکست در زندگی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 آذر 87, 16:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.