سلام دوستان عزیز من نگران خواهر کوچکم هستماون فقط 13 سالش و با دادش دوستش دوست شد و فکر میکنه عاشق اونه
من واقعا نمیدونم چه جوری اونو متقاعد کنم .
که این عشق نیست خودشم میگه اشتباه میکنم که اونو دوستدارم ولی دوستدارم. دوستان من موندم بهش چی بگم میگه هر ثانیه بهش فکر میکنه
نمیدونم چیکار کنم تنها کاری که کردم به مادرم گفتم طوری که نفهمه من گفتم مبایلشو ازش بگیر
تا رابط کم بشه تا حالا چهار بار باهاش رفته بیرون خدایا چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا این دختر انقدر گستاخه
![]()







اون فقط 13 سالش و با دادش دوستش دوست شد و فکر میکنه عاشق اونه
من واقعا نمیدونم چه جوری اونو متقاعد کنم .
که این عشق نیست خودشم میگه اشتباه میکنم که اونو دوستدارم ولی دوستدارم. دوستان من موندم بهش چی بگم میگه هر ثانیه بهش فکر میکنه
نمیدونم چیکار کنم تنها کاری که کردم به مادرم گفتم طوری که نفهمه من گفتم مبایلشو ازش بگیر
تا رابط کم بشه تا حالا چهار بار باهاش رفته بیرون خدایا چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا این دختر انقدر گستاخه




علاقه مندی ها (Bookmarks)