سی سال سن دارم چهارسال است به کسی علاقه دارم ولی هنوز نتوانستم علاقه خود را به او نشان دهم فقط دورادور چون همکارش هستم مواظبش هستم تا مشکلی نداشته باشد. چگونه ابراز علاقه کنم .