سی سال سن دارم چهارسال است به کسی علاقه دارم ولی هنوز نتوانستم علاقه خود را به او نشان دهم فقط دورادور چون همکارش هستم مواظبش هستم تا مشکلی نداشته باشد. چگونه ابراز علاقه کنم .![]()
سی سال سن دارم چهارسال است به کسی علاقه دارم ولی هنوز نتوانستم علاقه خود را به او نشان دهم فقط دورادور چون همکارش هستم مواظبش هستم تا مشکلی نداشته باشد. چگونه ابراز علاقه کنم .![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)