به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 خرداد 92 [ 10:14]
    تاریخ عضویت
    1392-3-23
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    36
    سطح
    1
    Points: 36, Level: 1
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    2
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    راهنمایی برای ازدواج (مشکلات اقتصادی و ... )

    با سلام و خسته نباشید

    من به دختری علاقمندم و میخوام ازدواج کنم .
    از اونجایی که نیاز به ازدواج رو در خودم میبینم (نیاز عاطفی و جنسی هم دارم و میخوام یکی همراه و همدمم باشه و به آرامشی که میخوام برسم )

    اون هم دختر خوبی هست (از لحاظ رفتار و اخلاق و پاکی و اینکه در کل دختر مناسبی برای زندگی هست و از لحاظ قیافه "معمولی" هست ) خودشم منو دوست داره .خانواده ها هم تقریبا در یک طبقه هستند (زندگی معمولی)...

    من متولد 1370 هستم و اونم 1372 ... فوق دیپلم کامپیوتر هستم و فعلا در یک دفتر فروش کارخانه تولید سنگ آنتیک مشغول کار هستم و حقوق ماهانم تقریبا 400 هزار هست و بیشتر بودنش بستگی به خودم داره که بتونم فروش کنم (یعنی درصدی از فروش میگیرم) ...... و یک ماشین پراید دارم و از لحاظ بدنی لاغر هستم قدم تقریبا 175 و از نظر قیافه خوب رو به بالا هستم (توی خانواده و آشنایان از نظر قیافه همه تعریف میکنن!).

    مشکل من کار و سرمایه و خونه هست که بتونم یک زندگی رو اداره کنم و خوشبختش کنم که کنار بقیه آشنایان احساس کمبود نکنه (از لحاظ مالی) .


    و اینکه نمیدونم به خانواده دختر چطوری بگم که دخترتون رو میخوام و وضعیت کارمم برای زندگی اصلا خوب نیست !!!(و سرمایه ام صفره ) (واینکه اون بهتراز من خواستگارای با وضعیت مالی خوب هم داره !) حتی نمیدونم میتونم برم خواستگاری یا نه آخه تا حالا نرفتم (تقریبا به خودم اعتماد بنفس ندارم) فکر میکنم شاید خراب کنم! یا زوده هنوز با این وضعیت اقتصادی چطوری برم ! وقتم نیست!!

    و به خانوادم چی باید بگم که من فعلا اصلا سرمایه ندارم ! و نمیتونم خونه بگیرم یا حتی خرج روزانمون رو برسونم ! (سنمم کمه!)

    "" کلا توی دودلی دوراهی موندم قاطی کردم !! چطوری برم خواستگاری
    . . .
    ویرایش توسط vahidv3 : پنجشنبه 23 خرداد 92 در ساعت 11:14

  2. کاربر روبرو از پست مفید vahidv3 تشکرکرده است .

    maryva (پنجشنبه 23 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 آبان 94, 09:48
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 اسفند 92, 08:33
  3. نیاز به راهنمایی فوری فوری(تاثیر این تعداد تصاویر غیراخلاقی روی نوجوان من؟)
    توسط rasa39 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 25 آذر 91, 15:58
  4. زن و شوهر و مسايل اقتصادي
    توسط niloofare abi در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 دی 88, 22:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.