سلام
من مهندس برق قدرت یا همون برق صنعتی هستم . الان چند وقته که یک کاره نیمه وقتی دارم .
اما جدیدا از کارم می ترسم . مثلا اینکه می ترسم یک دفعه یک بی احتیاطی بکنم و جونم رو از دست بدم و تازه مردن که خوبه بیشتر این اعصابم رو خرد می کنه که مثلا نصفه بدنم بر اثر برق گرفتگی بسوزه و ...........
اگه بخوام به یک تابلو برق نگاه کنم چند بار نگاه می کنم تا مطمئن بشم که برقی تو مدار نیست ولی بازم می ترسم . قبلا این طوری نبودم
آخه توی شهرک صنعتی که من کار می کنم هر ماه چند نفر به خاطر برق گرفتگی آسیب می بینند و خیلی هاشون هم برقکار ها هستند .

اگه بخوام برم توی توریع نیرو یا نیروگاه هم کار کنم باید سربازی رفته باشم که من نرفتم و تازه پولی هم که اون موقع در می یارم کمتره و ضمنا پارتی می خواهند و آزمون ورودی هم دارند . نمی دونم چرا یک دفعه ای الان این موضوع انقدر برام مهم شده .