اصولا زن باید آشپری خوبی داشته باشه ؟ یا اگر معمولی هم باشه کافیه ؟
به نظر شما نقش آشپزی تو زندگی چقدره ؟:D
تشکرشده 755 در 381 پست
اصولا زن باید آشپری خوبی داشته باشه ؟ یا اگر معمولی هم باشه کافیه ؟
به نظر شما نقش آشپزی تو زندگی چقدره ؟:D
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)