سلام به بچه های گل و خلاق و دوست داشتنی همدردی
من مدتیه با مشکل بدخوابی مواجه شدم
...
میخوابم.از وقتی که میرم به خواب تا وقتی که بیدار شم کلی خواب میبینم از همسایه.بچه های مدرسه و دانشگاه.فامیل تا وسیله های خونه که خراب شدنو ...راستی خواب اینکه دارم رانندگی میکنمو ترمزم نمیگیره همش میاااااااااد!
وقتی که از خواب بیدار میشم کلی کوفته ام.اصلا از خوابم احساس آرامش نمیکنم از بس ذهنم مشغول بوده
همش میگم کاش نمیخوابیدم
راستی قبلا که خواب میدیدم چند دقیقه بعد بیدار شدنم خواب یادم میرفت فقط یه تیکه هاییش به زور یادم میومد
در ضمن اینو بگم که من در دوارن مدرسه ام.بعد امتحان ترم که میدادم و میخوابیدم.سوالایی که توی امتحان حل نکرده بودم(یا حتی حل کرده بودم) توی خواب حل میکردم و این موضوع بعد خواب خیلی اذیتم میکرد










علاقه مندی ها (Bookmarks)