سلام به همه اعضا
میخوام بدونم چطوری یه دختر تنها 23 ساله میتونه تنهایی بره مسافرت یا جایی که یه مدت آروم بشم و دور از همه چی؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم نظراتتونو بگین
تشکرشده 108 در 47 پست
سلام به همه اعضا
میخوام بدونم چطوری یه دختر تنها 23 ساله میتونه تنهایی بره مسافرت یا جایی که یه مدت آروم بشم و دور از همه چی؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم نظراتتونو بگین
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
مطمعن باش با توجه به دختر بودن و تنها بودنت این سفر نه تنها آرومت نمی کنه بلکه می تونه مشکلات دیگری برات رقم می زنه.
فرهنگ 27 (جمعه 01 دی 91)
تشکرشده 108 در 47 پست
هیچکی هیچ نظری نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تشکرشده 1,148 در 268 پست
می توانی اگه از نظر مالی مشکلی نداری به سفرهای خارجی بری. با تور هم می توانی به سفر داخلی بری. مشکلی از نظر رزرو هتل و ... به وجود نمی آید. دوستای جدید هم می توانی در طول سفر پیدا کنی
shabe niloofari (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 257 در 108 پست
مستقیم لپ مطلبو میگم
تنها مسافرت رفتن برای یک دختر تنهای 23 ساله میتونه به شدت خطرناک باشه با این اوضاع
داخل کشور خودمون کلی خطر پیش روته چه برسه به سفر خارجی
اگر چندتا دختر تنها هم بودین باز هم خطرناک بود رفتنتون چه برسه به تنهایی
شاید از مثالم خوشت نیاد ولی
تنهایی مسافرت رفتن شما مثل این میمونه که یه بره کوچک بی دفاع رو ول کنی بین گرگ ها
هزارتا بلا میتونه سرت بیاد
تنهایی مسافرت رفتن که خطرش خیلی زیاده باز تور کمی خطرش کمتره ولی اونم خطرناکه
یکی از هم دانشگاهیام تور میبره ، مردتیکه یک چیزایی تعریف میکرد میخواستم بزنم فکشو بیارم پایین
ژپتو (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 2,343 در 504 پست
اگه پدربزرگ یا مادربزرگتون در قید حیات هستن یه مدت برین پیش آونا خیلی حس خوبی داره.
ما پسرا الان تنهایی می ترسیم بریم مسافرت چه برسه به دختر تنها...
صاعد (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 257 در 108 پست
منم خواستم همینو بگم گفتم حالا میگن اینونوشته اصلی توسط saber-g1
ژپتو (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 409 در 163 پست
آقا به قول قدیمی ها شما پس فردا چطور میخواین زن و بچه رو ببرین سفر؟؟؟؟؟؟نوشته اصلی توسط ژپتو
خانوم برو بلیط بگیر هتل رزرو کن برو هرجا که دوست داری از هیچی هم نترس.
samanis (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 269 در 84 پست
الان بهترین فصل برای رفتن به کیش هست.با تور خوب و معروف برو.نکات ایمنی هم تو طول سفرت رعایت کن.هزینه اشم خیلی کمتر از سفر خارجی میشه.ترجیحا هم فقط با تور مکان های تفریحی برو.پاساژ گردی و.. هم تنهایی هیچ خطری نداره.
sayrex (شنبه 02 دی 91)
تشکرشده 1,946 در 612 پست
مهنا من خیلی دوس دارم برم سفر تنها
بیا با هم بریم![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)