به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 آذر 91 [ 04:31]
    تاریخ عضویت
    1391-3-30
    نوشته ها
    88
    امتیاز
    938
    سطح
    16
    Points: 938, Level: 16
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 91 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    فكر كردن به آينده به من استرس وارد ميكنه.


    واقعا فكر كردن به آينده براي من ايجاد استرس ميكنه
    به نظرم دنيا داره به سمتي پيش ميره كه ظاهر و تمكن مالي و امكانات خيلي مهم شده
    و ميترسم كه فرزندانم من و پدرشون رو شماتت كنن براي اينكه شايد نتونيم اون امكانات رو براشون فراهم كنيم
    ميترسم كه فرزندانم در آينده فكر كنن كه از بقيه پايين ترن
    من هنوز فرزندي ندارم و اصلا نميشه آينده رو ديد ولي اين فكرهايي هست كه گه گاه به سراغ من مياد.ميدونم كه چيزهاي خيلي مهمتري از پول و امكانات هست مثل عشق و محبت
    به نظرم دنيا به صورتي داره پيش ميره كه ماديات خيلي مهم ميشه و كساني كه ضعيف تر هستن از نظر مالي خيلي براشون سخت باشه بيشتر از هميشه.

    اينقدر كه در اطرافم ميبينم كه چقدر مردم دارن به سمت ظاهر و تجمل پيش ميرن و ساده زيستن ديگه چندان جالب نيست .

    من عاشق ساده زيستن هستم و از تجمل و خودنمايي متنفرم
    با وجودي كه من به شخصه علاقه اي به كار كردن در خارج از خونه رو ندارم و اصلا با روحيه ي من جور نيست
    شديدا به اين فكر ميكنم كه شايد سركار رفتن من يه انتخاب اختياري نباشه و مجبور باشم كه حتما براي اينكه با جامعه هماهنگ باشم و بتونم زندگي كنم بر خلاف ميل باطني ام سر كار برم.
    اصلا اين شرايط رو دوست ندارم
    دوست ندارم كه كار كردنم يه چيز اجباري باشه .
    اين من رو اذيت ميكنه
    به نظرم كار كردن خانم يه چيز اجباري شده و اين براي مني كه دوست دارم خانه دار باشم و كار بيرون رو دوست ندارم يه چيز ناراحت كننده هست.
    به نظر شما خانه دار بودن توي اين دوره و زمانه چه معايبي داره؟
    آيا به نظر شما بر خلاف علاقه ي قلبي شاغل بشم.
    آيا به صداي قلبم گوش بدم يا عقلم؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید mahsa pirooz تشکرکرده است .

    mahsa pirooz (سه شنبه 21 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ٧ ماهه برگشتم سر زندگيم ولي احساس ارزشمندي نميكنم.
    توسط barsam در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 02 تیر 96, 20:11
  2. استرس خيلي داره اذيتم ميكنه
    توسط انيس در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 مهر 91, 08:35
  3. +خواهش ميكنم كمكم كنيد وقتم خيلي كمه...!
    توسط princepersia در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 11:31
  4. +كمكم ميكني....؟
    توسط ASPHYXIA در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اردیبهشت 87, 08:36

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.