به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    در مقابل میل به محبت بیش از حدبه دیگران ،چکارکنم؟

    سلام
    خیلی وقته دلم میخواد این سوال رو کنم این دقیقا از زوایا برجسته شخصیت منه که این روزها با توجه به شرایط کاریم به اوج خودش رسیده
    نیازی در من به شدت وجود داره که تمام تصمیمات مهم زندگیم و کاریم رو تحت تاثیر خودش قرار میده و اون اینکه نیاز دارم به دیگران ترحم کنم و از این طریق احساس رضایت شدید می کنم.

    مثلا در محیط کارم زمانیکه ارباب رجوعی از قشر ضعیف جامعه هست از شهرستان دور افتاده یا .....من هر کاری از دستم بر بیاد براش میکنه شده از هزینه شخصی خودم
    خودم رو به هر دری میزنم کارش جور شه و اگر نشه تا مدتها درگیریه ذهنی دارم نسبت به اون شخص.
    اگر یک ارباب رجوع خوشتیب و خوش ظاهر متشخص داشته باشم و یکی که خیلی زشت و بد لباسه من کاره اون زشته رو انجام میدم از جون دل و اون شخص رو میزارم تو الویتم.....

    موقع ازدواجم دلم میخواست با کسی ازدواج کنم که باعث افتخارش شم خیلی این موضوع برام مهم بود و حیاتی
    یعنی از این که باعث افتخار همسرم شم رضایت خیلی خوبی داشتم ....دلم می خواست سطح مالیم تحصیلیم و تحصیلات خانوادم تا حدی از همسرم بالاتر باشه
    ....البته ی حد پایین در نظرم بود و ی سری مهیار که برام مهم بود و ازشون نمی گذشتم مثلا حد اقل لیسانس باشه...شخصیت خیلی خوب و جذابی داشته باشه،شخصیت محبوبی داشته باشه،اعتماد به نفس بالا و ظاهر جذاب نه زیبا، ادم قوی باشه از نظر شخصیتی،معقول باشه ،شیطون باشه،طرز حرف زدنش و رفتارش جذاب باشه و مهربون باشه....اینا برام مهم بودولی اینکه تحصیلش هم سطح من باشه یا خانوادش هم سطح...نه مهم نبود یعنی بیشتر جذب کسی می شدم که از این نظرها پایین تره واسه اینکه بهش لطف کنم.یا کسی که بیماری خاصی داره مثل دیابت نوع 1،خیلی دوست داشتم باهاش ازدواج کنم به دلیل حس دلسوزی که بهش می کردم.
    دلم میخواست از نظر ظاهر من بهش سر باشم .یعنی زیبایی من در مقابل اون مشهود باشه.نه برای اینکه من سر باشم و از این سر بودن لذت ببرم .برای اینکه اینجوری فکر میکردم اون خیلی خوشحاله و من موجب این خوشحالی هستم...

    مثلا اگر بدونم همسرم خدایی نکرده اعتیاد داره ترحم میکنم تا عصبانی شم و ترکش کنم ..
    ترحم میکنم یعنی بهش مهربونی می کنم و خودمو به آب و آتیش می زنم که کمکش کنم از سر دلسوزی .....

    نمیدونم این ویژگی هام از چه چیزی نشات میگیره و چرا این جوریم ولی میدونم باعث میشه که خیلی وقت ها به مشکل بخورم.مثلا سر کارم بیشتر از توانم مایه می زارم برای کسایی که هیچ کس تحویلشون نمیگیره....

  2. 3 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (جمعه 29 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.