سلام - من یه دختر 23 ساله هست - یه مدته با اقایی اشنا شدم و به همدیگه علاقه داریم - اون 28 سالشه و 3-4 سال پیش از همسرش جدا شده - خودش میگه که به خاطره اصرار مادرش اینا در سن 22 -23 سالگی ازدواج کرده و وقتی دیده خوانواده دختر پولدار هستند ، راضی به ازدواج شده - و هیچگونه احساسی به اوون دختر نداشته از اول - ولی فک میکرده که با پول خوشبخت میشه- تازه دختره هم 3 سال ازش بزرگتر بود- خلاصه بعد از یه مدت توافقی از هم جدا میشن- خودشم میگه عذاب میکشیدم که هیچ حسی بهش نداشتم -

الان میشه منو راهنمایی کنین که ایا درسته با همچین مردی ازدواج کنم؟ خودم مشکلی ندارم با این قضیه -