به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 شهریور 91 [ 09:48]
    تاریخ عضویت
    1391-5-13
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    655
    سطح
    13
    Points: 655, Level: 13
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 31 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چطوری به خانواده شوهرم اجازه دخالت ندم؟

    سلام
    امیدوارم همتون شاد و سلامت باشین
    من یک ساله عقدم و چند ماه دیگه ایشالله عروسی میکنم. 24 ساله وشوهرم 25.

    اولا که تایپکای قبلی من اینا بود:
    http://www.hamdardi.net/thread-24312-page-3.html
    http://www.hamdardi.net/thread-24048-page-2.html

    حالا میخواستم یه مشکل جدید رو مطرح کنم
    اینکه نمیدونم که چظوری به بقیه اجازه ندم که تو کارای من نظر بدن
    مثلا لجم میگیره که خواهر شوهرم وقتی حرف کارای عروسی ما میشه همییشه میخواد نظر بده
    آخه اون بیشتر اوقات خونه مادرشوهره
    اصلا من دلم نمیخواد اون چیزی بگه
    یا در مورد هر چیز دیگه ای
    همش میخواد نظر بده

    مثلا شوهر من تا ظهر میخوابه
    اونوقت خواهرش با یه لحنی میگه: بیدارش نمیکنییییییییییییی؟!
    اصلا به اون چه که من بیدارش میکنم یا نه
    اصلا من باید غر بزنم که چرا داداش جنابعالی اینطوریه که تا لنگ ظهر خوابه
    بدم میاد که در مورد هرچیزی میخواد نظر بده
    مگه من در مورد رفتاری که باید با شوهرش داشته باشه نظر میدم که اونم میده

    یا مثلاً میگه نمیخوای بری سر کار؟ (لحنشو نمیتونم اینجا بیان کنم!)
    ولی با یه لحنی که مفهومش اینه که چرا نمیری سر کار؟!
    من و شوهرم هر دو دانشجو هستیم
    این خانوم انتظار دارن حالا که داداش خودش گاهی میره سرکار بهش فشار میاد
    منم برم!!!

    مادر شوهرم هم گاهی یه حرفایی میزنه که اصلا خوشم نمیاد تو اون موضوعات دخالتی بکنه
    مثلا یبار میخواستم برم دندونمو روکش کنم
    گفت: حالا لازمه روکش هم بکنی؟!
    تازه اونم با پول خودم !!
    از پسرش نمیگیرم که! حالا اگرم فکر کرده بوده از پسرش گرفتم بازم نباید میگفته.

    من خیلی از این حرف زورم گرفت.. نباید میگرفت؟!
    آخه انگار من باید واسه کارام به اونا توضیح بدم
    که حالا لازم هست یا نه!!
    نکنه اونا باید یه جلسه بگیرن تا معلوم بشه من لازمه دندونمو روکش کنم یا نکنم!!!!؟؟؟؟

    چطوری باید رفتار کنم در مقابل این حرفاشون
    بخصوص خواهرشوهر
    اصلا خوشم نمیاد بخواد نظر بده راجع به کارای من
    (5 سال ازم بزرگتره)

    به نظرم حتما باید یه برخوردی بکنم که حساب کار دستشون بیاد وگرنه که
    این رفتارشون ادامه پیدا میکنه و بدتر هم میشه

    اگه لازمه بازم مثال بزنم یا توضیح بیشتر بدم؟

    در حال حاضر که اینارو مینویسم خیلی اعصابم خورده از دستشون
    فکر کنم کاملا مشخص باشه!

  2. کاربر روبرو از پست مفید |سایه| تشکرکرده است .

    |سایه| (شنبه 15 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.