به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 40

Threaded View

  1. #1
    عضو پیشرو آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    دعوت به گردهمایی اعضا برای بهبود روند تاپیک ها

    اخیرا با موارد مشابه در تالار روبه رو شدم که برایم عامل علامت ؟ و ! شد .

    بد نیست آن را طرح کنم تا نظر کلی شما دوستان رو بگیرم و کمی دقت رو به سمت رفتارها و هیجانات و اعمال خودمان جلب کنمو به این وسیله شما بتوانید به من کمک کنید تا برای علامت سئوال و تعجب جواب درستی پیدا کنم .


    فرض بگیرید

    امروز صبح ساعت 8 هشت کاربری تاپیکی باز کرده و مسئله اش رو مطرح کرده تا ساعت 2 و نیم بعد از ظهر این تاپیک به صفحه ی 4 رسیده ..................بعضا هم اکثر پست ها با این ادبیات
    - وای قربونت برم ..............
    - عزیز دلمی .............
    - غصه نخور ..........
    - چقدر شوهرت ( زنت ) بی رحمه ؟ ............
    - جدی می گی ؟...........
    - آفرین ...........
    - الهی !!.........
    - نازی !!‌............
    - گریه نکن ............( بیشتر نظرم از این ادبیات حالت مثال دارد تا کسی به خودش نگیره اما توجه داشته باشید که به وزن و آهنگ و بار ادبیات راهنمایی کننده اشاره می کنم )



    -به نظر شما علت این روند تند پیش رونده ی تاپیک ها چیست ؟
    -برای آن چه کاری می توانیم انجام دهیم ؟
    -این تاپیک چه نکته ای برای هر یک از ما و بعضا افرادی که با حالت چت گونه به روند و سرعت تاپیک کمک می کنند دارد ؟
    -آیا نیاز به نقد داریم ؟
    -موارد نقد از خود چیست ؟
    -چه شباهتی بین این نوع حرج کردن احساسات و وزن گفتار و احساسات در فضای مجازی با زندگی واقعی وجود دارد ؟
    -هر یک از اعضا تالار چه سهمی در روند سرعت تاپیک دارند و هر یک سهمی دارند که از این سرعت جلوگیری کنند و چگونه ؟!


    خوشحال می شم که دوستان در بحث شرکت کنند و نظراتشان را بدهند شاید از نگاه من این علامت سئوال بزرگ به یک جواب ساده مرتبط باشه که من آن را نمی فهمم .


  2. 24 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (یکشنبه 22 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. *مشکل پیچیده من کمالگرایی*
    توسط فایزه کمالی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 فروردین 91, 03:27

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.