سلام دوستان:
مدتیه وقتی با شوهرم میریم بیرون چشمش به هر زن جوونی میوفته بر بر نگاش میکنه.... من خیلی غصه می خورم و تا حالا چند بار بهش تذکر دادم.... اما فایده نداشته......... وقتی تحقیق کردم دیدم چشم چرونی یه جور بیماری روانی در مردهاست.... اینو اضافه میکنم که من شوهرمو خیلی دوست دارم ظاهر خوبه خیلی بهش محبت میکنم و باهاش راه میام..... البته گاهی اوقاتم بد جوری عصبانی میشمو سرش داد میکشم که می دونم اشتباهه........ ولی در کل همیشه سعی میکنم مرتبو آراسته و مهربون باشم... ولی نمی دونم چطوری باید جلوی چشم چرونی های شوهرمو بگیرم؟؟؟
من آدم بی تجربه ای هستم و اصلا نمی دونم سیاستای یه زن باید چی باشه؟ باید چطور باهاش حرف بزنم چطور شوخی کنم که کوچک نشم چطور بهش محبت کنم کلا چطور باهاش رفتار کنم لطفا کمک کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)