:سلام بچه ها
از دست خواهر شوهرام جونم به لبم رسیده با شوخی کلی تیکه میندازن و بعد هم که خودم و شوهرم شاکی میشیم میگن شوخی کردیم و منظوری نداشتیم تازه اونقدر روشون زیاده که به خودشون اجازه میدن توی کارها و زندگی داداشاشون دخالت کنن به خودشون اجازه میدن که جلوی شوهرم یا برادر شوهرام به من توهین کنن وقتی هم که از شوهرم میخوام جلوشون در بیاد اونقدر قشنگ باهاشون صحبت میکنه که اونا اب تو دلشون تکون نخوره البته وقتی توهینشون زیاد باشه خودم جوابشون رو میدم اما نه همیشه فاصله سنیامون با دو تاشون طوریه که من جای دختر اونام به دادم برسید.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)